کد خبر: ۱۱۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
فرمانده سپاه شهرستان مُهـر خبر داد؛

۱2۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در شهرستان مُهـر بر گزار می شود

فرمانده سپاه شهرستان مُهـر گفت: در دهه فجر در شهرستان مُهـر 120 برنامه توسط ناحیه، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار خواهد شد و در این برنامه‌ها از سخنران‌های استانی و کشور استفاده خواهد.

به گزارش شیرازه،  نشست خبری رضایی فرمانده سپاه شهرستان مُهـر صبح امروز سه شنبه به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن‌ماه در سالن جلسات ناحیه با حضور خبرنگاران برگزار شد.

محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در ابتدا ضمن عرض خوش‌آمد گویی به خبرنگاران بیان داشت: بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی که باید به آن شاره شود تشکیل حکومت اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با شعارهای متعددی همراه بود و بزرگ‌ترین دستاورد و اولین قدمی که حضرت امام خمینی (ره) ترسیم کردند تشکیل حکومت اسلامی بود.

وی افزود: حضرت امام با همراهی مردم این حکومت را تشکیل داد و شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی نهادینه شد و از دخالت همه ابرقدرت‌های شرق و غرب مستقل شدیم و اجازه ندادیم که در امورات ما مداخله‌ای صورت پذیرد و در ابتدا بر روی پای خود ایستادیم و چهل سال است که این انقلاب تداوم داشته است و این به همت مردم و ملت ایران و با رهبری مدبرانه حضرت امام و مقام معظم رهبری و بر پایه مردم‌سالاری دینی و با توجه به اعتقاداتی که مردم این دیار دارند محقق شده است و انقلاب اسلامی تداوم داشته است.


محمد رسول رضایی تصریح کرد: آموزه‌های دینی و دستورالعمل‌های قرآنی و اندیشه بزرگ حضرت امام و منویات مقام معظم رهبری بر محور ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن نهادینه‌شده است، و تا روزی که ما در مقابل دشمن شعارمان ایستادگی و مقاومت باشد دشمنان ما از نفوذ در نظام و انقلاب مأیوس خواهند شد.

این عضو شورای تأمین شهرستان مُهـر اظهار داشت: امروز آمریکا به دنبال توطئه‌های جدیدی است که در قالب سه برجام راه بردهای خود را دنبال می‌کند و نفوذ را در دستور کار خود قرار داده است و تا جایی که توانسته است فشارهای علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را زیاد کرده است اما مهم‌ترین راه بردی که دشمنان در پیش‌گرفته‌اند و امید آن‌ها به دستاوردهایی بود که از طریق برجام به دست خواهد آمد.

فرمانده سپاه مهر ادامه داد: آن‌ها در قدم اول به دنبال برجام هسته‌ای بودند و می‌خواستند هسته‌ای ما را نابود کنند و در قدم دوم به دنبال برجام موشکی بودند و می‌خواستند که سیستم موشکی را از ما بگیرند و خنثی کنند و در برجام سه می‌خواستند دست سیاست‌مداران و دست ملت و انقلاب را در منطقه کوتاه کنند.

رضایی یادآور شد: دشمنان می‌دیدند که انقلاب اسلامی به دیگر کشورها نیز صادرشده است و نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا تأثیرگذار شده است و اسلام در حال گسترش است، دشمن می‌خواست در قالب برجام دست ما را در منطقه کوتاه کند.



وی ادامه داد: در تجمعات اخیری که مردم به خاطر گرانی تجمع‌هایی داشتند دشمن از این موج می‌خواست استفاده کند و می‌خواست بتواند فشارهایی بر انقلاب و نظام وارد کند که از این بستر هم بهره ببرد که نتوانست که با تدابیر مقام معظم رهبری و همراهی مردم خنثی شد.

سرهنگ رضایی فرمانده سپاه مُهـر تصریح کرد: در دهه فجر در شهرستان مُهـر 120 برنامه توسط ناحیه، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار خواهد شد و در این برنامه‌ها از سخنران‌های استانی و کشور استفاده خواهد.

محمد رسول رضایی در بخش پایانی صحبت خود گفت: فضاسازی شهرستان، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله، همایش‌های پیروزی انقلاب اسلامی با سخنرانی سخنرانان کشوری، محفل انس با قرآن کریم، نشست‌های بصیرتی با موضوع انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی و فتنه‌های اخیر، نورافشانی در شب ۲۲ بهمن، دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، کارگاه آسیب‌های فضای مجازی، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به مناطق محروم شهرستان، ویزیت رایگان پزشکی درمانی برای خانواده‌های شهدا، مسابقات کتاب‌خوانی و ورزشی ازجمله برنامه‌های حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه شهرستان مُهـر در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

منبع: عصر مُهـر


برچسب ها: مهر ، فرمانده ، فارس
نظرات بینندگان