کد خبر: ۱۱۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
تکرار چندباره وعده افتتاح دانشکده علوم قرآنی استهبان:

پایان عملیات احداث دانشکده علوم قرآنی استهبان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان استهبان از پایان عملیات احداث دانشکده علوم قرآنی با هزینه بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شیرازه، علی اکبر فرجی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه استهبان در گفتگو با روابط عمومی اداره کل اوقاف فارس از پایان عملیات احداث دانشکده علوم قرآنی این شهرستان خبر داد و گفت: احداث این دانشکده از محل سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به این شهرستان آغاز شد.


وی افزود: دانشکده علوم قرآنی استهبان در زمینی به مساحت یک هکتار و با زیربنایی بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع در ۴ طبقه احداث شده است.


فرجی با اشاره به اینکه در ابتدای عملیات ساخت این دانشکده مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان اعتبار اولیه تخصیص داده شده بود، افزود: این مبلغ برای خرید تجهیزات و تکمیل این دانشکده قرآنی در نظر گرفته شد.

رئیس اداره‌ اوقاف و امور خیریه شهرستان استهبان یادآور شد: تاکنون بالغ بر بیش از ۵۰ میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز دانشکده‌ی قرآنی استهبان هزینه شده است.

فرجی گفت: این دانشکده شامل فضای آموزشی، کتابخانه، نمازخانه، اتاق اساتید، سلف سرویس، تأسیسات و سرویس بهداشتی و... است و به‌زودی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

گفتنی تا کنون در خصوص آغاز بهره برداری این دانشکده وعده ها و زمان های متعددی اعلام شده است و طبق اعلام فرماندار استهبان این دانشکده قرار بود از مهرماه سال 94 پذیرش دانشجو داشته باشد ( لینک ) ؛ حال باید دید این وعده بهره برداری هم مثل سایر وعده ها بی نتیجه می شود یا گره کور این دانشکده باز خواهد شد.

منبع: سته بان

برچسب ها: استهبان ، فارس ، دانشکده
نظرات بینندگان