کد خبر: ۱۲۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز در اطراف رودخانه قلات

با حضور دادستان عمومی و انقلاب شیراز و مدیران و مسئولان متولی امر زمین و اراضی در استان فارس بخشی از ساخت و ساز های غیر مجاز در حریم رودخانه قلات تخریب شد.
به گزارش شیرازه، علی صالحی ادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در راستای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال و پیشگیری از تخریب وتصرف اراضی ملی ومنابع طبیعی از منطقه قلات شیراز بازدید و نسبت به تخریب و قلع و قمع بناهای غیرمجاز در حریم رودخانه قلات اقدام کرد.

وی هدف از این بازدید را نظارت بر عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی متولي امر زمين در جهت انجام وظايف حسب مقررات قانونی عنوان کرد و گفت: وظایف دستگاه های اجرایی تخریب و قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز است.

تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز در اطراف رودخانه قلات
این مقام قضایی در ادامه عنوان کرد: دریک اقدام جهادی و انقلابی در بازدید میدانی منطقه قلات ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه را تخریب کردیم و به متجاوزان هشدار می دهیم که دستگاه قضایی با کسانی که بدون مجوز به تغییر کاربری اراضی و باغی اقدام کنند برخورد قاطع خواهیم کرد.

صالحی گفت: هرهفته با حضور مدیران ارشد استانی از مناطق اطراف شیراز بازدید و به رفع تصرف و تخريب ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام خواهیم کرد. 

وی تصریح کرد به دادستان های سراسر استان نیز تأکید شده است تا در همین راستا و با هدف حفظ و حراست از حقوق بیت المال اقدام مشابه را در حوزه های قضایی در دستور کار قرار دهند.

نظرات بینندگان