کد خبر: ۱۲۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

حرکت جمعی دانشجویان سراسر کشور در اعتراض به ارائه لایحه «FATF»/ درخواست از نمایندگان مجلس برای رد لایحه

اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در سراسر کشور در یک حرکت جمعی اعتراض خود را نسبت به مطرح‌شدن لایحه «FATF» اعلام کرده و از نمایندگان مجلس خواستند تا به این لایحه را تصویب نکنند.

به گزارش شیرازه، حرکت جمعی و اعتراضی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و اعضای دفاتر این اتحادیه دانشجویی در سراسر کشور درباره مطرح‌شدن لایحه «FATF» در مجلس، که از روزهای گذشته آغاز شده و در روز قدس هم با قدرت پیگیری شد، همچنان ادامه دارد.

دانشجویان در این اقدام گروهی با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی اعتراض خود را به مطرح شدن لایحه «FATF» در مجلس شورای اسلامی اعلام  و درباره تصویب احتمالی این لایحه استعماری هشدار دادند.

اعضای انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در شهرهای مختلف کشور از جمله اصفهان، شیراز، تبریز، اهواز، مازندران، اردبیل، اراک و شهرهای مختلف دیگر دست‌نوشته‌هایی را در دست داشتند و بواسطه آن از نمایندگان شهرهای خود در مجلس شورای اعلام اسلامی خواستند تا نسبت به منافع ملی کشور بی تفاوت نبوده و به لایحه «FATF» رای منفی بدهند.

همچنین در این اقدام جمعی بیش از 10 هزار نسخه از ویژه‌نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل که به موضوع «FATF» اختصاص داشت در سراسر کشور توزیع شد.

دانشجویان در این اقدام با حضور در جمع مردم، اثرات تصویب احتمالی «FATF» را برای مردم تبیین می‌کردند.

سعید تواناراد دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در این رابطه به خبرگزاری فارس گفت: از آنجایی که فردا قرار است برای لایحه «FATF» تصمیم‌گیری شود تصمیم گرفتیم در شهرهای مختلف کشور اعتراضاتی را نسبت به تصویب احتمالی این لایحه داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما به عنوان دانشجویان این کشور سعی کردیم طبق فرمایش شهیدبهشتی، ساکت نمانیم و مردم را هم نسبت به این اتفاق آگاه کنیم.

تواناراد تصریح کرد: ما با روش‌های مختلف مخالفت خود را با این لایحه به نمایندگان مجلس اعلام کردیم و با قدرت هم این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و هر نماینده‌ای هم که به این لایحه رای مثبت بدهد باید پاسخگو باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
نظرات بینندگان