کد خبر: ۱۶۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۴ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
شیرازه گزارش می‌دهد؛

نمادی اراده الهی شب گذشته به تحقق پیوست

اسرائیلی که ۷۰ سال است به اسلام ظلم می کند و به نوعی مسلمانان را خوار و ذلیل می‌کند و هیچ کشور اسلامی  جوابش را نمی‌دهد، سرانجام دلاور مردان جمهوری اسلامی ایران به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و این رژیم خبیث را تنبیه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حمله سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل که در پاسخ به تجاوز این رژیم جعلی به سوریه و شهادت چند تن از فرماندهان نظامی ایرانی انجام شد که در نوع خود بسیار پیچیده بود.

در این حمله از ترکیبی از صدها پهپاد و تعداد زیادی از موشک از انواع مختلف استفاده شده است و مهم‌تر اینکه این حمله فقط از ایران صورت نگرفت و از چهار جهت تنبیه این رژیم صورت گرفت.

جمهوری ایران اسلامی هژمون خود را بار دیگر بر جهان دیکته کرد و با وعده صادق طلوع حکومت مستضعفان جهان در شب تاریک دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را رقم زد.

آری سربازان امام زمان «عج» بار دیگر پرچم کفر را پایین خواهند کشید و در تاریخ ثبت خواهد شد.

نمادی اراده الهی شب گذشته به تحقق پیوست

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: خداوند که صادق است در وعده خود فرمود: مستضعفان عالم را مسلط خواهد کرد بر مستکبران و آنهایی که غرور دارند و تکبر دارند خداوند به عزت خود قسم یاد کرده است که بینی مستکبران را به خاک می‌مالد.

وی افزود: نمادی از این اراده الهی شب گذشته به تحقق پیوست و رژیم جعلی اسرائیل که سالیان سال ظلم کرده بود و کسی نتوانسته بود با این شکل با آنان برخورد کند اولین سزای اعمال خود را دیدند.

استاندار فارس بیان کرد: شاهد وحدت کلیه نظامی‌ها در حمله به دشمن بودیم این وحدت نشان دهنده درایت رهبر انقلاب اسلامی ایران در مورد آزادی فلسطین است و آزادی فلسطین اشغالی نیز با لطف خداوند متعال و وعده صادقی که مقام معظم رهبری دادند که فرمودند: کمتر از ۲۵ سال عمر رژیم صهیونیستی تمام خواهد شد و اخیراً اشاره کردند پایان عمر صهیونیست سرعت پیدا کرده است.

وی افزود: مثل همیشه مردم با غیرت و همت شیراز زودتر از سایر شهرهای ایران در صحنه بودند و شب عملیات بلافاصله در صحنه حاضر شدند و از حملات مقتدرانه سپاه پاسداران به اسرائیل ابراز خوشحالی کردند.

 

این اولین حمله مستقیم جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل است که به گفته تحلیلگران در نوع خود بی سابقه است به حدی که کشورهای منطقه و بسیاری از پایتخت‌ها در دیگر کشورهای جهان با نفس بند آمده به تماشا نشسته و منتظر بودند تا ببینند ایران در آینده چه خواهد کرد.

نمادی اراده الهی شب گذشته به تحقق پیوست

اسماعیل قزل‌سفلی معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در این باره گفت: بالاخره زمان موعد لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در بحث تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی فرا رسید و فرزندان امامین انقلاب، همان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با محوریت ستاد کل نیروهای مسلح و پشتیبانی ارتش قهرمان و نظم بخشی که نیروی انتظامی داخل کشور انجام داد.

وی افزود: حملات صورت‌گرفته تنها بخشی از تنبیهی که مدنظر مردم ایران اسلامی بود انجام شد که از ویژگی‌های این حمله می‌توان به عملیات ترکیبی فوق‌العاده جمهوری اسلامی با رزمندگان محور مقاومت و شکست سپر آهنین اسرائیل و پدافندهای آمریکا و انگلیس و ده‌ها کشور دیگر که در دستان اسرائیل غاصب بود اشاره کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در ادامه به پشتیبانی مردم اشاره کرد و گفت: در همان دقایق اولیه حمله علی‌رغم اینکه بامداد بود شاهد شور و نشاط و خوشحالی مردم به‌صورت خودجوش در کشور از جمله شهر شیراز بودیم قزل‌سفلی به ویژگی‌های فنی عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: دشمن علی‌رغم اینکه غافلگیر نبود؛ ولی در شکل و تاکتیک حمله غافلگیر شد و نتوانست با وجود به‌اصطلاح توانمندی نظامی مقابله کند.

وی بیان کرد: صهیونیست دیگر به سپر آهنین خود امیدی نبسته است و تلاش می‌کند از طریق پول و ثروت و رسانه‌های خود استفاده کند، اگرچه دلاورمردان ایران اسلامی در جنگ سخت پیروز شدند؛ اما نباید از جهاد تبیین غافل شد و توصیه می‌شود به‌تمامی اهل رسانه، هنر، دانشجویان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم جهاد تبیین را در جنگ نرم نبازیم و به‌خوبی عمل کنیم.

اسرائیلی که ۷۰ سال است به اسلام ظلم می کند و به نوعی مسلمانان را خوار و ذلیل می‌کند و هیچ کشور اسلامی  جوابش را نمی‌دهد، سرانجام دلاور مردان جمهوری اسلامی ایران به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و این رژیم خبیث را تنبیه کرد.

 

شیخ محمدزمان زمانی امام جمعه اهل سنت شهر اِوز اقدام سپاه پاسداران در عملیات شب گذشته را ارزیابی کرد و گفت: اقدام سپاه پاسداران در عملیات اخیر بسیار دقیق و به موقع و باعث افتخار و عزت نفس همه مسلمانان جهان بود که بسیار قابل ستایش است و‌امیدوارم که همیشه قوی و قدرتمند باشند و در مقابل دشمنان دین با اقتدار کامل بایستند و از حریم دین دفاع کنند.

وی افزود: حملات اخیر سپاه پاسداران قطعاً توانسته است مطالبات علمای اهل سنت شهر اِوز را در خصوص حمایت از مظلومان غزه فراهم سازد، البته قلب و دل ما جریح‌تر از این است چون مردم فلسطین در این چند سال خیلی آسیب دیدند  و زمانی ما به آرامش و خوشحالی می‌رسیم که سرزمین فلسطین آن قسمت‌هایی که توسط رژیم منحوس صهیونیستی اشغال شده همه آن‌ها به دامن و آغوش پاک اسلام برگردد.

 

 امام جمعه اهل سنت شهر اِوز در پاسخ به سؤال خبرنگار این رسانه مبنی بر اینکه برخی نگران پاسخ رژیم منحوس صهیونیستی به عملیات دیشب سپاه پاسداران هستند، بیان کرد: این نگرانی هیچ جایگاهی ندارد؛ چرا که‌ یهود و صهیونیست‌ها ترسو‌تر از این است که بخواهند خود را با قدرتی مانند جمهوری اسلامی ایران درگیر کنند و خوب می‌دانند که درگیری با ایران مساوی است با نابودی آن‌ها است، پس هیچ جای نگرانی نیست و آن‌ها جرئت انتقام و ضربه مشابه را نخواهند داشت.

نمادی اراده الهی شب گذشته به تحقق پیوست

 

نکته پایانی:

شب گذشته زیباترین طنین صلح از غرش پر صلابت موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قلب آزادگان جهان را شاد کرد.

آفرین به فرزندان حیدر کرّار که زیباترین تصنیف بندگی و خشوع در برابر حضرت احدیّت متعال را با سیلی‌های مرگبار بر پیکره منحوس صهیونیستی، برای جهانیان به نمایش گذاشتند.

 

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان