کد خبر: ۱۲۳۹۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۷

خط و نشان بازرس کل فارس برای بازنشستگان شاغل دستگاه های اجرایی

اکرمی گفت: پرداختی به بازنشستگان شاغل در دستگاه‌های اجرایی در حکم تصرف غیرقانونی اموال دولتی است و جرم و مستوجب مجازات است.
خط و نشان بازرس کل فارس برای بازنشستگان شاغل دستگاه های اجرایی
به گزارش شیرازه، بازرس کل استان فارس در گفتگو با صدا و سیمای فارس گفت: با توجه به ممنوعیت به کارگیری اشخاص بازنشسته هنوز تعدادی در دستگاه‌های اجرایی استان مشغول به فعالیت هستند که این افراد شناسایی شده اند.

کاظم اکرمی به مصوبه قانون منع به کارگیری افراد بازنشسته در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: علاوه بر برخورد با این افراد با مسئول مربوطه هم برخورد می‌شود.

وی اظهارداشت: پرداختی به بازنشستگان شاغل در دستگاه‌های اجرایی در حکم تصرف غیرقانونی اموال دولتی است و جرم و مستوجب مجازات است.

بازرس کل استان فارس با تاکید بر اینکه قانون باید به نحو احسن اجرا شود، تصریح کرد: چنانچه شهروندان از به کارگیری افراد بازنشسته در اداره‌ها اطلاع دارند می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی سازمان بازرسی کل کشور به نشانی https://www.bazresi.ir/ مراتب را اعلام کنند تا رسیدگی شود.

پیش تر شیرازه از خداحافظی پنج مدیر ارشد استان فارس در صورت اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان خبر داده بود. اسماعیل تبادار استاندار فارس، هادی پژوهش جهرمی معاون سیاسی- امنیتی استاندار فارس، علی همتی مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، عبدالعزیز کریمی نوبندگانی مدیر عامل برق منطقه ای فارس  و فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس از جمله مدیران بازنشسته شاغل دولت به شمار می روند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
0
سری به اتاق های آموزش و پرورش استان بزنید
و بینید بازنشستگان از کجا حقوق می گیرند