کد خبر: ۱۲۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۰۳ مهر ۱۳۹۷

اولین دبیرستان آموزشی و قرآنی غیردولتی درشهرستان قرآنی لامرد افتتاح شد

مدیر موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله (ع) از افتتاح اولین دبیرستان آموزشی غیردولتی شهرستان لامرد خبر داد.

به گزارش شیرازه؛ حجت الاسلام دکتر منصور برزگر، مدیر موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله (ع) از افتتاح اولین دبیرستان آموزشی غیردولتی شهرستان لامرد خبر داد و با اشاره به ضرورت تاسیس مدارس غیردولتی در جهت روند پیشرفت علمی و تربیتی دانش آموزان  گفت: در راستای تکمیل فرآیند آموزشی مؤسسه که از مهدقرآن تا مقطع دانشگاه را شامل می شود، به لطف الهی و یاری خیرین نیک اندیش اولین دبیرستان آموزشی قرآنی غیردولتی شهرستان لامرد افتتاح شد.

وی افزود: این مجتمع آموزشی روز گذشته دوشنبه دوم مهرماه با حضور مدیران مراکز آموزشی و مسئولین شهری با نام مقدس دبیرستان غیر دولتی «حضرت زینب (س)» به طور رسمی افتتاح و فعالیت خود را در زمینه آموزشی تحصیلی، تربیتی و قرآنی تحت اشراف موسسه موقوفه مکتب القرآن ثارالله (ع) آغاز کرد.

دکتربرزگر تاکید کرد: این مجتمع آموزشی دخترانه در مساحتی غریب 2 هزار و 500 مترمربع در 2طبقه با دارابودن مجموع 12 کلاس مقطع ابتدایی و متوسطه یکی از مجهزترین مراکز آموزشی غیردولتی شهرستان لامرد محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: هم چنین فضای ورزشی، تربیتی، سالن اجتماعات، کتابخانه تخصصی و حسینیه و مسجد که در کنار مدرسه قرار دارد از ویژگی های دیگر این مجتمع غیردولتی دخترانه است.

حجت الاسلام یادآورشد: زنگ مهر تحصیلی این مجتمع آموزشی توسط دختر سردار شهید شریفی از فرماندهان سپاه قدس نواخته شد.


برچسب ها: قرانی ، دولتی ، فارس
نظرات بینندگان