کد خبر: ۱۲۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۲۷ آبان ۱۳۹۷
رئیس کتابخانه‌های عمومی لامرد اعلام کرد؛

برگزیده شدن 2 لامردی در جشن هفته کتاب

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی لامرد از پیشرو بودن کتابخانه‌های عمومی لامرد در ترویج مطالعه و کتاب‌خوانی خبر داد و گفت: یک کتابدار و یک عضو کتابخانه عمومی لامرد در جمع برترین‌های جشن کتاب کشور قرار گرفتند.

به گزارش شیرازه، سید علی‌اصغر احمدی زاده امروز در لامرد، اظهار داشت: در تقویم فرهنگی جمهوری اسلامی ایران روز 24 آبان به‌نام روز کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار نام‌گذاری شده و هرسال در این روزبه مناسبت گرامی‌داشت کتاب و تقدیر از تلاش‌ها و خلاقیت‌های یک‌ساله کتابداران کشور، در تهران جشن کتاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم که با حضور دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ابتکار معاون رئیس‌جمهور و مسوولان فرهنگی کشور برگزار شد، لامرد به‌عنوان شهرستان افتخارآفرین در این همایش بزرگ فرهنگی معرفی شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان لامرد گفت: حسین قاسمی مسوول کتابخانه قائمیه اشکنان عنوان کتابدار نمونه کشوری را کسب کرد و زینب آشوبی عضو کودک کتابخانه به‌عنوان کتاب‌خوان نمونه در جمع برگزیدگان کشوری موردتقدیر دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی قرار گرفت.

 به گفته احمدی زاده این افتخار در حالی کسب شد که کل سهم استان فارس در این مراسم 5 برگزیده بود که 2 سهمیه آن به شهرستان لامرد رسید.

به گزارش فارس، لامرد با دارا بودن 16 کتابخانه عمومی و عضویت 11 درصد مردم شهرستان در این کتابخانه‌ها و با انجام فعالیت‌های ترویجی توانسته است رشد چشمگیری در توسعه مطالعه و کتاب‌خوانی داشته باشد.


برچسب ها: لامرد ، فرهنگی ، کتاب
نظرات بینندگان