کد خبر: ۱۳۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

ایجاد پارک لجستیکی کشاورزی در جهرم

سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای كشور با کمک بخش خصوصی برای ایجاد پارک‌های لجستیکی کشاورزی تعیین شده در سند آمایش مراکز لجستیک کشور در شهر جهرم و ۱۷شهر دیگر را مکان یابی می کند.
به گزارش شیرازه، در نشست کارگروه کمیسیون لجستیک سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای كشور، راهکارهای بهره‌گیری از خدمات بخش خصوصی برای مکان‌یابی پارک لجستیک در چهار بخش لجستیک عمومی، مرزی، کشاورزی و تخصصی بررسی شد.

به موجب ابلاغ ستاد مراکز لجستیک کشور، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان مسئول جذب سرمایه‌گذار به منظور ایجاد مراکز لجستیک در چهار بخش لجستیک عمومی، مرزی، کشاورزی و تخصصی تعیین شده است.

سازمان متبوع با کمک بخش خصوصی همکاری لازم در زمینه مکان‌یابی و  ایجاد پارک‌های لجستیکی کشاورزی تعیین شده در سند آمایش مراکز لجستیک کشور در شهر جهرم و ۱۷شهر دیگر را عهده‌دار است.

کاربری اولیه مورد نیاز در پارک‌های لجستیک عمومی، اختصاصی، کشاورزی با هدف پایین‌آوردن هزینه‌ی تمام‌شده‌ی حمل و نقل و هزینه‌ی مبادلات تجاری بر حسب مطالعات تطبیقی با اولویت اراضی منابع ملی، اراضی زراعی و باغی با قابلیت و استعداد پایین و سایر اراضی توسط مشاور تعیین می‌شود تا حد نصاب اراضی مشخص شود.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان