کد خبر: ۱۳۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
امام‌جمعه صفاشهر:

مردم صفاشهر بیش از یک ماه است که درگیر کم آبی هستند/ مسئولان تا رفع مشکل کم‌آبی نباید برای خودشان آسایش و راحتی را طلب کنند

امام‌جمعه صفاشهر با بیان اینکه مسئولان نباید با بی‌مدیریتی، خدمات این انقلاب را زیر سؤال ببرند، گفت: مسئولان تا رفع مشکل کم‌آبی نباید برای خودشان آسایش و راحتی را طلب کنند.

حجت‌الاسلام عادل حاجی پور در گفت‌وگو با خبرنگار شیرازه، با ابراز گلایه از مسئولان پیرامون وضعیت کم‌آبی شهرستان، اظهار داشت: مسئولان با حرکت جهادی، مشکلات اساسی مردم از قبیل آب و برق را حل کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان نباید با بی‌مدیریتی، خدمات این انقلاب را زیر سؤال ببرند، افزود: مسئولان تا رفع مشکل کم‌آبی نباید برای خودشان آسایش و راحتی را طلب کنند.

امام جمعه صفاشهر تصریح کرد: بخش از مشکلات بی آبی مردم به چاه هایی که وجود دارد و منابع آبی را تامین نمی کند بر می گردد و بخشی دیگر هم به چاه هایی برمی گردد که در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: متاسفانه مردم شهرستان بیش از یک ماه است که درگیر کم آبی هستند و این امر موجب ایجاد نارضایتی در بین مردم شده است، مجموعه مدیران شهر نیز تا حدودی پیگیری کرده اند اما مدیران استانی هم باید پیگیری کنند.

حجت الاسلام حاجی پور خاطرنشان کرد: آب نیاز اولیه و ضروری مردم است، مردم برای مسائل ابتدایی دچار مشکل هستند و از مدیران شهرستان نیز گله مند هستند، اگر مسئولان استان نخواهند همکاری کنند مشکلات برطرف نخواهد شد.

برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان