کد خبر: ۱۳۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۷ - ۲۵ آبان ۱۳۹۸
نماینده مردم کازرون در گفتگو با شیرازه:

نمایندگان مجلس از اجرایی شدن افزایش نرخ بنزین بی اطلاع بودند/ جلسات غیرعلنی و اضطراری برای رسیدگی به اینگونه مسائل است

حسین رضازاده گفت: طرح افزایش نرخ بنزین، در تعطیلی مجلس و حضور نمایندگان در حوزه های انتخابیه اجرا شد.

حسین رضازاده نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شیرازه گفت: مجلس در جریان اجرا شدن گرانی بنزین نبود و ما نمایندگان هم همراه با مردم از اجرایی شدن این طرح مطلع شدیم. این طرح در تعطیلی مجلس و حضور نمایندگان در حوزه های انتخابیه اجرا شد.

نمایندگان مجلس از اجرایی شدن افزایش نرخ بنزین بی اطلاع بودند/ جلسات غیرعلنی و اضطراری برای رسیدگی به اینگونه مسائل است

وی با بیان اینکه این طرح سال گذشته در مجلس مطرح شد که نمایندگان موافقت نکردند و به همان حال ماند اظهار داشت: امسال هم که به نظر می رسید نمایندگان همچنان عدم موافقت خود را داشته باشند، پس سران سه قوه بر حسب دستور مقام معظم رهبری که قبلا برای اصلاح اوضاع اقتصادی، بنا بر اختیاراتی که در این راستا داشتند، تصمیم گرفتند و نمایندگان مجلس در جریان نبودند.

رضازاده که حتی در جریان برگزاری دقیق جلسه هم نبود در پاسخ به خبرنگار ما گفت: به نظر می آید که این جلسه سران سه قوه جدید باشد و مربوط به قبل نبوده، اگرچه نمایندگان هم با مردم از این موضوع اطلاع پیدا کردند. اما قطعا در جلسه فردای مجلس، به این مسئله رسیدگی خواهد کرد.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به خبرنگار ما در ارتباط با اینکه مقام معظم رهبری خیلی وقت پیش رسیدگی به اوضاع اقتصادی و معیشت را فرموده بودند و به صورت فورس ماژور از دولت و مجلس و قوه قضائیه این امر را نخواسته بودند، اظهار داشت: این مدیران، بنا به برداشت خود جلسه برگزار کرده و به این نتیجه رسیده اند. اگرچه باید بگذاریم در جلسه فردا واقعیات را بشنویم، بررسی کنیم و تصمیم بگیریم.

به گفته وی، از آنجا که این امر یک امر غیرمنتظره بود و نمایندگان در حوزه های انتخابی خود بودند، مجمع نمایندگان فارس در این مورد جلسه ای نداشته است.

رضازاده با تأکید بر اینکه جلسات غیرعلنی و اضطراری برای رسیدگی به اینگونه مسائل است گفت: مجلس در این مورد به بررسی کامل و دقیق این طرح خواهد پرداخت و به یک تصمیم منطقی خواهد رسید.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان