کد خبر: ۱۳۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ - ۲۶ آبان ۱۳۹۸
نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس:

انتقاد از اجرای طرح ضربتی افزایش قیمت بنزین بدون توجه به شرایط موجود و پذیرش افکار عمومی/ عدم آگاهی مجلس از جزییات طرح/ دولت باید به مردمی که همیشه پشتیبان کشور بودند، اعتماد می کرد

افضلی گفت: اجرای طرح افزایش قیمت بنزین بدون در نظر گرفتن اینکه چه تبعاتی می‌تواند داشته باشد، اشکال داشت.

 سید حسین افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار شیرازه در اقلید از اجرای ضربتی طرح افزایش قیمت بنزین توسط دولت انتقاد کرد و اظهار داشت: اجرای این طرح بدون اطلاع مجلس از جزییات آن و عدم آگاهی و آمادگی افکار عمومی کار درستی نبود.


انتقاد از اجرای طرح ضربتی افزایش قیمت بنزین بدون توجه به شرایط موجود و پذیرش افکار عمومی/ عدم آگاهی مجلس از جزییات طرح/ دولت باید به مردمی که همیشه پشتیبان کشور بودند، اعتماد می کرد/

وی با بیان اینکه پیش از اجرای طرح، ذهنیتی برای عموم ایجاد نشد، بر لزوم روشنگری برای مردم و آگاه‌سازی آن‌ها از نحوه اجرا، معایب و محاسن آن تأکید کرد و گفت: باید میزان مصرف، درآمد، سود و زیان و...اجرای این طرح در سطح جامعه و برای افکار عمومی روشن می‌شد.

افضلی تصریح کرد: اجرای طرح افزایش قیمت بنزین بدون در نظر گرفتن اینکه چه تبعاتی می‌تواند داشته باشد، اشکال داشت.

وی افزود: باید پیش از اجرا، تمام جوانب کار حلاجی و جزییات و ملاک اجرای آن برای مردم مشخص می‌شد.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید به مردم ایمان داشته باشیم، ادامه داد: باید به مردم خود که در راستای استقلال کشور و حفظ و پایداری آن همیشه درصحنه حاضر بوده و هستند، اعتقاد داشته باشیم.

افضلی اظهار کرد: ملت باید آگاه می‌شدند و این طرح متناسب با شرایط جامعه، وضعیت مردم و با تصمیم‌گیری صحیح و مناسب و راهکاری که از دل افکار عمومی درمی‌آمد، اجرا می‌شد.

وی بیان داشت: هر طرحی، هرچقدر هم که عالی و خوب باشد بدون پذیرش افکار عمومی و همراهی مردم، درست اجرا نمی‌شود.

نماینده مردم شهرستان اقلید تأکید کرد: ازآنجایی‌که اجرای طرح افزایش قیمت بنزین یک‌باره و بدون آگاهی افکار عمومی صورت گرفت، باید بازنگری شده و جزییات آن در مجلس بررسی و متناسب با شرایط، تصمیم‌گیری و اجرا شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود بار دیگر بر لزوم اعتماد به مردم تأکید کرد و بیان داشت: مردم ایران بارها ایستادگی و همراهی و حضور به‌موقع و مؤثر خود نشان داده و اثبات کردند.

افضلی به تحویل طرح سه فوریتی قیمت بنزین که عصر امروز به هیأت رئیسه مجلس تحویل داده شد، اشاره و بر لزوم بازنگری در افزایش قیمت آن تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان