کد خبر: ۱۳۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸
در شورای اداری استهبان مطرح شد

بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت رسانی به مردم است/سهمیه بندی بنزین نباید روی قیمت ها اثر بگذارد/هر جا تشاهد پیشرفتی هستیم ثمره تفکر بسیجی می باشد

بسیج در تمامی عرصه ها حضور فعال و پویا داشته است؛ از دوران دفاع مقدس گرفته تا پس از جنگ در عرصه های سازندگی، خدمات رسانی و محرومیت زدایی، فرهنگی و فضای مجازی و تولید امنیت پایدار که همه اینها با پیروی از ولی فقیه بدست آمده است.
به گزارش شیرازه به نقل از استهبان آنلاین، جلسه شورای ادارای شهرستان استهبان در روز شنبه ۹۸/۹/۲ در سالن سینما قدس استهبان برگزار گردید.
در ابتدا سرهنگ احمدی جابری ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد تشکیل بسیج گفت: مجموعه بسیج در پنجم آذرماه ۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل گردید که از آن زمان تاکنون کارنامه درخشانی را از خود ارایه داده است.
فرمانده سپاه استهبان در ادامه افزود:بسیج در تمامی عرصه ها حضور فعال و پویا داشته است؛ از دوران دفاع مقدس گرفته تا پس از جنگ در عرصه های سازندگی، خدمات رسانی و محرومیت زدایی، فرهنگی و فضای مجازی و تولید امنیت پایدار که همه اینها با پیروی از ولی فقیه بدست آمده است.

بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت رسانی به مردم است/سهمیه بندی بنزین نباید روی قیمت ها اثر بگذارد/هر جا تشاهد پیشرفتی هستیم ثمره تفکر بسیجی می باشد

ایشان در پایان با تاکید بر اینکه هر کجا که تفکر بسیجی حاکم باشد شاهد پیروزی، پیشرفت و افتخار بوده ایم گفت: طبق بیانات حضرت آقا مبنی براینکه بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است باید تأکید کنم که باید به مردم خدمت کنیم مردمی که چقدر نجیب و شریف بوده و در تمامی عرصه ها از انقلاب اسلامی دفاع کرده اند.

دومین سخنران این جلسه شورای امام جمعه استهبان بود که ایشان با اشاره به  ارایه انواع خدمات فرهنگی اعتقادی اجتماعی و امنیتی توسط بسیج در سطح کشور گفت:یکی از ثمرات بسیج در ۴۰ سال گذشته مقابله با آشوب هایی بوده که کشور را دچار مشکلاتی کرده است و این بسیج بود که در کنار نیروهای نظامی و انتظامی در حوادث اخیر همچون گذشته خوش درخشید.
حجه الاسلام والمسلمین خاوری افزود: هر روز دشمن در کشور ما بدنبال بهانه ای است تا زمینه ای را برای اغتشاشات فراهم کند و لذا نباید بگوییم اگر اغتشاشاتی بوجود آمد، توسط نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج جمع می شود؛ این دیدگاه، دیدگاه عاقلانه ای نیست پس باید مسوولین به گونه ای عمل کنند تا بهانه ای برای ناآرامی بوجود نیاید.
ایشان در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس گفت:در حوزه های انتخاباتی مثل ما که سه شهرستان استهبان، نی ریز و آباده طشک را شامل می شود باید پیش بینی های لازم بعمل آید تا خدای نکرده اقدامات نسنجیده ای منجر به بروز بحران در سطح شهرستان نگردد.
امام جمعه استهبان در پایان با تأکید بر درایت مقام معظم رهبری در تمامی عرصه ها گفت: بیانات کوتاه مقام معظم رهبری همچون آبی بر آتش فتنه بود و همانطور که ایشان تأکید کرده اند ، سهمیه بندی بنزین نباید بر روی سایر کالاها اثر بگذارد هرچند از الان برخی گرانی ها آغاز شده و مسؤولین شهرستان بایستی نهایت حساسیت را نشان دهند تا این گرانی ها منجر به فتنه نگردد و مشکلاتی را برای شهرستان بوجود نیاورد.
 پس از پایان سخنرانی امام جمع و پخش کلیپ، فرماندار استهبان بعنوان آخرین سخنران این جلسه گفت: بسیجیان دیروز در جبهه های نبرد علیه دشمن فعال بودند و امروز در تمامی عرصه های محرومیت زدایی و سازندگی و امنیتی کارنامه قابل قبولی دارند.
کمالی سروستانی در ادامه گفت: همه هفته ها هفته بسیج است و باید خدمات رسانی بر مبنای تفکر بسیجی باشد چرا که هر جا شاهد پیشرفتی هستیم ثمره تفکر بسیجی است.
ایشان در پایان با اشاره به ثمرات سهمیه بندی بنزین گفت:اقتصاد کشور ما یک اقتصاد تک محصولی بوده و نیاز به ترمیم دارد و برای کاهش سطح طبقات اجتماعی نیاز به اجرای طرح سهمیه بندی بنزین بود و باید با حفظ آرامش و وحدت و همدلی کشور را به سمت پیشرفت پیش ببریم.

نظرات بینندگان