کد خبر: ۱۳۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۸

زنده گیری ، عقیم سازی و نگهداری سگهای بدون صاحب در فسا

با تلاش شهرداری فسا و انجمن حمایت از حیوانات شهر فسا و خیرین محلی ، سگهای بدون صاحب زنده گیری ، عقیم سازی و در محل ویژه ای نگهداری می شود .
به گزارش شیرازه، مهندس محمد صادق صفرپور، معاون خدمات شهری شهرداری فسا با اعلام این خبر افزود :  با همفکری بخشداری مرکزی و انجمن حمایت از حیوانات شهر فسا از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون به جمع آوری سگ های بدون صاحب از سطح شهر اقدام شده که مکان نگهداری نیز توسط یکی از خیرین محلی در اختیار شهرداری قرار داده شده است. 
وی اضافه نمود : شهرداری فسا  تا کنون بیش از ۴۰۰ میلیون ریال در زمینه ساخت جایگاه و دیواره های جدا کننده ، آبرسانی و تاسیسات، استخر ذخیره آب، راه سازی و... در این خصوص هزینه کرده است.
ایشان در خصوص عقیم سازی این حیوانات نیز تصریح کرد : با توجه به هماهنگی های انجام شده با  انجمن حمایت از حیوانات فسا نسبت به عقیم سازی حیوانات جهت جلو گیری از تکثیر و ساماندهی حیوانات توسط دامپزشکان انجمن اقدام میگردد تا بتوان به مرور زمان بدون صدمه زدن از جمعیت این حیوانات کاست.
وی خاطر نشان کرد : جمع آوری این حیوانات هر هفته  در دو نوبت با وسایل زنده گیری و قفس انجام می شود و حیوانات به محل نگهداری انتقال می یابند.
مهندس صفر پور در ادامه گفت : نگهداری و نظافت و تغذیه این حیوانات در محل نگهداری به صورت روزانه توسط  کارگران معاونت خدمات شهری شهرداری انجام میگردد.

نظرات بینندگان