کد خبر: ۱۳۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۹ دی ۱۳۹۸

بدرقه شهید حادثه سقوط هواپیمای بویینگ به خانه ابدی

مردم شیراز امروز شهید غنیمت اژدری را تا خانه ابدی بدرقه کردند.

شهروندان شیرازی، دوستداران محیط زیست و جامعه عشایری امروز پیکر مطهر غنیمت اژدری شهید حادثه سقوط هواپیمای بویینگ را در شیراز تا آرامگاه ابدی بدرقه کردند و دختر ایل را در قطعه شهدای شیراز به خاک سپردند.

بدرقه شهید حادثه سقوط هواپیمای بویینگ به خانه ابدی
آیین تشییع این شهید حادثه سقوط هواپیمای بویینگ با حضور برخی از مسئولان و مدیران استانی ترتیب یافت، اقشار مختلف مردم خانواده شهید غنیمت اژدری را در این مصیبت تنها نگذاشتند و با ندای الله اکبر و لا اله الا الله این فعال زیست محیطی و مدافع حقوق جامعه عشایری و همراه همیشگی ایل قشقایی را تا خانه ابدی بدرقه کردند.

رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس، حمید ظهرابی مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس برخی از فرماندهان عالی رتبه سپاه و بسیج، مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز در آیین تشییع پیکر غنیمت اژدری حضور داشتند.

غنیمت اژدری فعال زیست محیطی و بانوی قشقایی آشنا با ایل در پرواز بی‌سرانجام بوئینگ ۷۳۷ تسلیم مرگ شد و جامعه ما را از وجود نازنین خود محروم کرد، ده‌ها پژوهش و تحقیق در حوزه دفاع از حقوق محیط زیست از این تلاشگر و پژوهشگر زیست‌محیطی بر جای مانده که هر کدام منشاء اثر در تعالی ارزش‌های زیست محیطی است.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه هجدهم دی‌ماه ۹۸ تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد، حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه سرنشینان آن جان باختند.
نظرات بینندگان