کد خبر: ۱۳۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
فرمانده سپاه فجر:

شاهد تجلی باشکوه ارادۀ ملت انقلابی ایران در پای صندوق های رای خواهیم بود/ زمینه ها برای حضور گسترده مردم فارس در انتخابات دوم اسفندماه مهیا شده است

سردار غیاثی گفت: تلاش همه مسئولان استان فارس در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات است و به زودی شاهد تجلی باشکوه ارادۀ ملت انقلابی ایران در پای صندوق های رای خواهیم بود.
به گزارش شیرازه، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس در حاشیه بازدید از مرکز آموزش امام علی (علیه السلام)  و مرکز پزشکی ندسا در استان فارس ضمن تاکید بر اهمیت دوره های آموزشی و امکانات مراکز تخصصی در ارتقاء کیفیت آموزش های سازمانی در سپاه و بسیج، گفت: نیروی انسانی متعهد و متخصص یکی از ارکان اصلی اقتدار نیروی مسلح است و سپاه استان فارس از نظر برخورداری از مراکز آموزشی مجهز و نیروی انسانی متخصص در سطح بسیار خوبی قرار دارد.
وی در دیدار با جمعی از بسیجیان و پاسداران با تاکید بر اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل اساسی کشور است، گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران یکی از نمادهای اصلی مردم سالاری دینی است      و حضور گسترده مردم با سلایق مختلف در انتخابت نشاندهندۀ پایبندی ملت ایران به آرمان های انقلاب اسلامی و پیوند ناگسستنی ملت ایران با نظام اسلامی است.
فرمانده سپاه فجر  با بیان اینکه تمام زمینه ها برای حضور گسترده مردم فارس در انتخابات دوم اسفندماه مهیا شده است، گفت: تلاش همه مسئولان استان فارس در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات است و به زودی شاهد تجلی باشکوه ارادۀ ملت انقلابی ایران در پای صندوق های رای خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی در دوم اسفندماه 1398 با حضور پُرشور در مراکز رای گیری بار دیگر شکوه و اقتدار نظام اسلامی را به رُخ جهانیان خواهند کشید.
برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان