کد خبر: ۱۳۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۶ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
سرهنگ خسروانی فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز:

بسیجیان و پاسداران در کنار مسئولان آماده مبارزه با کرونا هستند

سرهنگ خسروانی فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز از آمادگی سپاه و بسیج برای کمک به وزارت بهداشت تا ریشه کنی کامل این ویروس از کشور و استمرار وضع پیشگیرانه موجود خبر داد.
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز در گفتگوی رسانه ای خود با اصحاب رسانه ضمن تبریک میلاد حضرت علی علیه السلام و روز پدر،  همگان را به الگوگیری از ایشان خصوصا یاری مستضعفان جامعه فراخواندند.
سرهنگ مرتضی خسروانی بیان داشت: که هر چند هشدارهای بهداشتی عمده فعالیت های کشور را تحت الشعاع خود قرارداده است اما از میزان فعالیت های محرومیت زدایی بسیجیان این ناحیه نکاسته است و حتی با اقدامات پیشگیرانه بهداشتی بیشتر نیز شده است. بگونه ای که در ده روز اخیر و تا پایان وضعیت مسائل مربوط به کرونا هر شب بسیجیان معابر عمومی محدوده این ناحیه را ضد عفونی می نمایند. این امر از ساعت 23 الی 3 بامداد بوسیله تیم های پنج نفره پیاده و با تجهیزات بهداشتی صورت می گیرد.
وی در ادامه به توزیع اقلام بهداشتی همچون ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده در بین جامعه هدف اشاره داشتند که به صورت رایگان و به همت معاونت بهداشت و درمان ناحیه انجام می گیرد که این کمک های بهداشتی در کنار بسته های معیشتی می باشد که به رسم هر سال با اولویت شهرک سعدی،  بلوار اتحاد و شهرک سهل آباد در اختیار مردم قرار گرفت.
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع)  در راستای اعلام گزارش اقدامات سلبی مقابله با فرصت طلبان از وضعیت جاری کشور به اقدامات امنیتی و اطلاعاتی متعددی اشاره نمود که مهمترین آنها کشف 400 هزار قلم کالای بهداشتی از سودجویان و تعطیلی چندین مرکز غیر مجاز تولید اقلام ضد عفونی کننده و معرفی سودجویان به مراجع قضایی اشاره نموده و آمادگی سپاه و بسیج را جهت دریافت گزارشات مردمی و پیگیری آن عنوان داشتند.
خسروانیان در حوزه فرهنگی نیز به تولید و انتشار اخبار امید بخش و مستندات تصویری و کلیپ های سواد رسانه اشاره کرد که با هدف کاهش فشارهای فضای مجازی دشمن توسط معاونت فضای مجازی و در بستر شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام و توییتر صورت گرفته است.
وی در پایان ضمن خدا قوت مجدد به دست اندرکاران حوزه درمان و بهداشت کشور و استان فارس،  آمادگی سپاه و بسیج را برای کمک به وزارت بهداشت تا ریشه کنی کامل این ویروس از کشور و استمرار وضع پیشگیرانه موجود اعلام نمود.






نظرات بینندگان