کد خبر: ۱۳۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
رئیس کل دادگستری فارس خبر داد:

از ورود افراد غیر مرتبط با پرونده ها به مجتمع های قضایی جلوگیری می شود

حجت الاسلام موسوی گفت: در راستای تأکیدات ستاد ملی مقابله با کرونا و پیشگیری از تشکیل تجمعات غیر ضروری از ورود افراد غیر مرتبط با پرونده ها به مجتمع های قضایی جلوگیری می شود.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به تأکیدات ستاد مرکزی مقابله با کرونا و مسئولان بهداشتی استان اظهار داشت: در همین راستا تأکید شده است تا ضمن جلوگیری از ورود افراد غیرمرتبط با پرونده ها، تنها در اوقات رسیدگی تعیین شده افراد مرتبط با هر پرونده اعم از اصیل و وکیل اجازه ورود به مجتمع های قضایی استان را داشته باشند.

وی افزود: این اقدام در راستای حفظ سلامتی مراجعان و همچنین کارکنان مجموعه و به حداقل رساندن تجمعات و حضور غیرضروری افراد در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس شورای قضایی استان فارس تاکید کرد: تمهیدات لازم جهت ارائه و ثبت دادخواست ها، شکوائیه ها و لوایح مورد نیاز در پرونده ها اندیشیده شده و وکلا می توانند لوایح مورد نظر را به صورت الکترونیکی از دفتر کار خود ثبت و یا به صورت نمابر به مجتمع های قضایی ارسال نمایند.

وی از برقراری ارتباطات ویدئوکنفرانس بین دادگستری شیراز و زندان در راستای جلوگیری از نقل و انتقالات زندانیان خبر داد و گفت: بستر فنی ارتباطات USSD جهت اطلاع رسانی های مجازی از پرونده ها فراهم شده است.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان