کد خبر: ۱۳۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
امام جمعه جهرم:

«کرونا» دل ها را به یکدیگر نزدیک کرده است

حجت الاسلام مدبر با اشاره به شیوع بیماری «کرونا» در جامعه، آن را امتحانی از جانب خداوند متعال برشمرد و گفت: در پرتو این بلا و ابتلا، دل های ملت ها به هم نزدیکتر شد.
حجت الاسلام «محمدحسین مدبر» با اشاره به شیوع بیماری «کرونا» در جامعه، آن را امتحانی از جانب خداوند متعال برشمرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در پرتو این بلا و ابتلا، دل های ملت ها به هم نزدیکتر شد.

امام جمعه جهرم به درس هایی که از این نوع بلایا می توان گرفت اشاره کرد و افزود: درسی که این بیماری و نظایر شبیه به آن به ما می دهد این است که بیش از پیش فهمیدیم خوشبختی و خوشدلی پدیده ای فرافردی و حتی فرا ملی است.

وی به ذکر یک مثال که همه ما انسان ها اعضای یک پیکر، مسافران یک هواپیما، راکبان یک قطار و سواران یک کشتی هستیم، اشاره کرد و گفت: با شیوع این بیماری بر پیکره جامعه فهمیدیم که بر سلامت و آسایش قاعده همه یا هیچ حاکم است.

حجت الاسلام مدبر در ادامه با قدردانی از دست اندرکاران و تلاش گران عرصه مبارزه با این بیماری منحوس، عنوان کرد: در این لطف بلا گونه الهی و امتحان دشوار اما سازنده، این حقیر بر خود لازم می دانم مراتب ادب و سپاس خود را از شکیبایی، همکاری و فداکاری عموم همشهریان اعلام دارم؛ به ویژه از خانواده بزرگ بهداشت ودرمان، کارگران، کارمندان، کسبه و بازاریان، کشاورزان، دامداران، تولید کنندگان، رانندگان، شورای تامین، فرمانداری، شهرداری، عموم نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، بسیجیان، دانشگاهیان و حوزویان و دیگر افرادی که به هر نحوی در مراقبت و حفاظت از جان مردم تلاش می کنند.

 امام جمعه جهرم در پایان گفت: امیدواریم این تعامل و یکدلی ملی و فرا ملی تمرین و مانوری برای طلوع خورشید مهدویت و ظهور نور و آمدن نوح (ع) و ابراهیم (ع) و موسی (ع) و عیسی (ع) و محمد زمان یعنی مهدی آل محمد (ص) باشد./ شبستان

نظرات بینندگان