کد خبر: ۱۳۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۳ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۹

پیام تقدیر وزیر کشورخطاب به استاندار و مسئولین استان فارس

دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور با ارسال پیامی خطاب به استاندار فارس از تلاشها و مجاهدتهای مسولین ذیربط در مقابله با بیماری کرونا تقدیر و تشکر کرد .

به گزارش شیرازه، دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور با ارسال پیامی خطاب به استاندار فارس از تلاشها و مجاهدتهای مسولین ذیربط در مقابله با بیماری کرونا تقدیر و تشکر کرد .
دراین پیام آمده است:

جناب آقای رحیمی
استاندار محترم فارس
سلام علیکم

اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی تا این لحظه، مرهون تلاش و مجاهدت شبانه روزی تمامی مسئولین به ویژه جنابعالی به عنوان رییس استانی ستاد ملی مبارزه با کرونا می باشد که نتیجه و ثمره این مجاهدت فی سبیل الله تحقق شکوه حماسه همبستگی و اتحاد ملی در مبارزه با این بیماری منحوس عالمگیر می باشد. 

جا دارد از زحمات شما و همه همکاران عزیز و سختکوشم اعم از معاونینتان، فرمانداران، بخشداران و دهیاران و سایر افتخارآفرینان این حماسه ملی که برگ دیگری از افتخارات تاریخ تمدن ساز فرهنگ دیارمان می باشد، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم و انشاالله با نهایت جدیت در تداوم این عزم خداپسندانه با تلاش و اقدامات لازم وهماهنگی های پیوسته تا پایان اجرای این طرح در ایفای حق الناس، موجبات رضایت حق تعالی را بیش از پیش فراهم سازید.  

        عبدالرضا رحمانی فضلی
            وزیر کشور

خاطرنشان می گردد استان فارس از نظر میزان وسعت و جمعیت کمترین آلودگی به ویروس کرونا داشته است.

نظرات بینندگان