کد خبر: ۱۳۸۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۳ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
به مناسبت نیمه شعبان:

توزیع 850 بسته بهداشتی و مراقبتی در بین جامعه ایثارگری فارس

عضو هیات مدیره انجمن جانبازان شیمیایی استان فارس گفت: در این مدت، حدود 7 هزار عدد ماسک، 5 هزار جفت دستکش و 3500 عدد مایع ،ژل و مواد ضد عفونی بین جانبازان گرامی در یک حرکت جهادی توزیع کنیم.

به گزارش شیرازه، محمود خباز جانباز شیمیایی و عضو هیات مدیره انجمن جانبازان شیمیایی استان فارس در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اشاره به تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در این انجمن افزود: این ستاد با حضور چهار نفر از جانبازان سی و هفتاد درصد تشکیل شد و کمیته بندی هایی صورت گرفت.

وی در مورد عملکرد این انجمن در 45 روز نخست این ستاد گفت: توانستیم در این مدت، حدود 7 هزار عدد ماسک، 5 هزار جفت دستکش و 3500 عدد مایع ،ژل و مواد ضد عفونی بین جانبازان گرامی در یک حرکت جهادی توزیع کنیم.

توزیع 850 بسته بهداشتی و مراقبتی در بین جامعه ایثارگری فارس

وی در مورد توزیع 850 پکیج های مراقبتی بهداشتی به مناسبت میلاد با سعادت ولی عصر حجت بن الحسن مهدی عج، گفت: از طرف انجمن به صورت خودجوش و جهادی هدایای ویژه در قالب پکیج های بهداشتی به عموم جامعه ی ایثارگری، نه فقط جانبازان شیمیایی،عموم جامعه ی ایثارگری،اعم از والدین شهدا و جانبازان خاص و جانبازان بصیر و..... در روز نیمه شعبان اهدا گردید.

خباز در پایان با تشکر از همکاری نهاد های مربوطه و مدافعان سلامت اظهار کرد: ما این پکیج ها رو با همکاری واقعا تنگاتنگ علوم پزشکی و درمانگاه فوق تخصصی محمد رسول الله و همچنین تعدادی هم از سپاه پاسداران تهیه کردیم که جا داره اینجا تقدیر ویژه بکنیم از همه ی کسانی که در این راستا با انجمن جانبازان شیمیایی همکاری کردند.

توزیع 850 بسته بهداشتی و مراقبتی در بین جامعه ایثارگری فارس

مردم ما نشان دادند که در تمام ضمینه هایی که یک مشکل اساسی برای همه ی جامعه به وجود بیاد فعال هستند

کیامرث امیدی مدیر عامل انجمن حمایت از جانبازان قطع عضو استان فارس نیز اظهار داشت: انجمن در سطح استان فارس حدود 800 نفر جانباز قطع عضو دارید اعم از قطع دست و قطع پا که از این تعداد سیصد و پنجاه نفر در شهر شیراز زندگی میکنند و حدود پانصد نفر هم در شهرستان های استان فارس هستند.

وی در ادامه گفت: انجمن حمایت از جانبازان قطع عضو استان فارس بین اعضای خود در سراسر استان فارس بسته بهداشتی که شامل دستکش، ماسک و محلول ضدعفونی بود را توزیع کرد.

امیدی با عنوان اینکه در مورد مهربانی و همکاری مردم در مسئله کرونا گفت: اون چیزی که در این برهه از زمان اهمیت داره اینه که اگر یه زمانی جنگ بود مردم ما خود جوش بودند و یک معنویت حاکم بود بر کل جامعه ی ما، الان هم به احمدلله همون جو دوباره برگشته است .

وی تصریح کرد: مردم ما مردم بسیار خوبی هستند نشان دادند که در تمام ضمینه هایی که یک مشکل اساسی برای همه ی جامعه به وجود بیاد فعال هستند و از هر گونه اقدامی برای کمک به هموطن خود دریغ نمیکنند، توی این بحث هم شاهد هستید که الحمدلله رعایت کردند و هم اینکه هر کاری تونستن برای همدیگه انجام دادند.

مدیر عامل انجمن حمایت از جانبازان قطع عضو استان فارس از همه مدافعان سلامت و همه کسانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان