کد خبر: ۱۳۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
رئیس اتاق اصناف استان فارس:

اصناف برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا فعالیت خود به صورت مجازی ادامه دهند /کسب و کارهای اینترنتی باید در سطح کشوری و برای همیشه ادامه یابد

هاشمی با اشاره به رونمایی از کسب و کارهای اینترنتی فارس گفت:همه صنوف موظف هستند که برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و ادامه فعالیت خود نماد الکترونیک دریافت کنند و با سایت ها و شرکت های معتبر اعلام همکاری کنند تا کسب و کار خود را به صورت مجازی ادامه دهند.از این رو فعالیت های اینترنتی نه تنها در استان بلکه باید در سطح کشوری ادامه یابد.

به گزارش "شیرازه"«سید محمود هاشمی» رئیس اتاق اصناف استان فارس به اهمیت فعالیت های مجازی اشاره کرد و گفت: کشوری مثل مالزی از سال ها پیش بدین طریق عمل کرده و هم اکنون 95 درصد کسب و کارهای خود را به صورت مجازی انجام می دهد.در همین راستا کسب کارهای فنی مثل «شیراز ابزار» یکی از انواع مشاغل اینترنتی در فارس بوده که صاحبان آن می توانند به صورت اینترنتی به فعالیت خود ادامه دهند.
وی افزود:این رویه برای سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ بسیار ضروری بوده چرا که با فعال شدن و توسعه این کسب و کارها دیگر نیاز به حضور افراد در کوچه و بازار نبوده و علاوه بر کاهش شیوع بیماری کرونا از اتلاف وقت آن ها نیز جلوگیری می شود. بنابراین لازم بوده تمامی اصناف از مرغ فروشی ها گرفته تا لوازم بهداشتی مشتری دائم شرکت های بزرگ و معتبر اینترنتی شوند.
این مقام مسئول در پایان گفت:تاکنون اصناف زیادی با تصویب ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا در سایت «فارس بیز»https://farsb.ir   که توسط سازمان نظام صنفی یارانه ای فارس رونمایی شده اعلام همکاری نموده اند.
انتهای پیام/

برچسب ها: اصناف ، شیوع ، فارس
نظرات بینندگان