کد خبر: ۱۴۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۲۲ تير ۱۳۹۹

ابتلای 40 نفر به کرونا در یک جشن عروسی در مرودشت

رئیس شبکه بهداشتی درمانی و آموزشی شهرستان مرودشت بر رعایت دقیق موازین بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده، ۴۰ نفر در یک جشن عروسی در شهرستان مرودشت به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شیرازه به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشتی درمانی و آموزشی شهرستان مرودشت دکتر مجید اکبرزاده عنوان کرد :  این جشن هفته گذشته در شهرستان‌  برگزار شده و شرکت‌کنندگان در آن به دلیل بی توجهی به پروتکل‌های بهداشتی و شركت در تجمعات بیمار شده و کار درمان آنان در جریان است ولي متاسفانه ٢ نفر از اين بيماران در بخش مراقبتهاي ويژه بستري شده و حال عمومي وخيمي دارند  .
او ادامه داد: این روز‌ها شاهد تردد ماشین‌های عروس در سطح شهر هستیم که این بی توجهی باعث می‌شود مردم با حضور در تجمع‌ها به سرعت به ویروس مبتلا شوند بنابراین به همگان توصیه می‌شود همچنان فاصله اجتماعی را رعایت و از حضور در مکان‌های شلوغ و تجمعات جدا خودداری کنند.
دکتر اکبرزاده اظهار داشت: فعالیت تالار‌ها درشهرستان ممنوع است، اما برخی بدون توجه به موازین بهداشتی و با زير پا گذاشتن حقوق ساير شهروندان در منازل جشن برپا می‌کنند كه باعث گسترش هر چه بيشتر بیماری كرونا ميشوند.
این مقام مسئول افزود : حفظ سلامت شهروندان یکی از اولویت های اصلی ما در شرایط بحرانی کنونی است، در این راستا طبق ابلاغيه ستاد استاني  مبازره با كرونا و هماهنگی به عمل آمده با دادستان محترم شهرستان مرودشت صاحبان مراسم عروسی در منازل با اتهام و جرم  تهدید علیه بهداشت عمومی جامعه  تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت .

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان