کد خبر: ۱۴۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۲۸ تير ۱۳۹۹
امام جمعه استهبان:

جناب استاندار، فکری به حال مشکل زمین و مسکن در استهبان کنید!/ چرا رییس آموزش و پرورش پس از گذشت یکسال تحصیلی مشخص نمی شود؟!

گزارش استهبان آنلاین از نماز جمعه بیست و هفتم تیر ماه، از مشکل زمین و مسکن تا بلاتکلیفی در صندلی ریاست اداره آموزش و پرورش بعد از گذشت یک سال

به گزارش شیرازه به نقل از استهبان آنلاین، حجه الاسلام خاوری با تأکید بر اینکه یکی از آفات تقوا، حسد است گفت: انسان حسود ظرفیتی را که خداوند به او داده استفاده نمی کند و برای رسیدن به این ظرفیت و پیشرفت تلاش نمی کند.

امام جمعه استهبان در ادامه افزود: راه درمان حسادت، توجه به احادیث ائمه و دستورات دین است و انسان حسود باید برعکس عمل کند مثلا اگر میخواهد بر اثر حسادت، بدی فردی را بگوید ، آن را به خوبی تبدیل کند. سخت است اما اثر گذار است. حجه اسلام الاسلام خاوری با اشاره به بحث واگذار کردن بخشی از کشور ایران به کشور چین گف: این موضوع واقعیت ندارد و کشور ایران و چین از سالهای بسیار قبل مبادله‌ ی تجاری داشتندو سال ۱۳۹۴ پیش نویسی جهت همکاری بین دو کشور نوشته می شود. ایشان در ادامه گفت: باید توجه کرد که کشور چین یک بازار آماده برای ایران است و بالعکس. ارتقا سطح همکاری از سال ۹۴ بین دو کشور نوشته شده است. حال چه اتفاقی افتاده که از بالارفتن مبادلات دو کشور، اسرائیل، آمریکا و عربستان ناراحت هستند. البته مسئولین هم باید متوجه باشند تا اتفاقی شبیه برجام پیش نیاید و ما باید سعی کنیم با کشور های شرق ارتباط خوبی داشته باشیم و نگاهمان را از غرب برداریم .

امام جمعه استهبان با گلایه از مشکل زمین و مسکن گفت: بنده مکرر گفته ام متاسفانه در خصوص مسکن و زمین در استهبان قحطی آمده است. عده ای زمین را احتکار کرده اند. راه اصلی رفع این مشکل عرضه زمین های بیشتر است . شهر را از چهار طرف قفل کرده اند. جناب استاندار خود شما اقدام کرده و محدوده گسترش شهر را باز کنید. قیمت زمین با شیراز برابری می کند.
ایشان در ادامه افزود:مسئله بعد مسئله آموزش و پرورش است . یک سال تحصیلی است که با سرپرست اداره می شود. سرپرست برای یک ماه دو ماه . بعد از یک سرپرست، سرپرست دیگری می‌گذارند. من از آقای فرماندار میپرسم ایشان میگویند بی خبرم. مگر می شود مهمترین و بزرگترین اداره شهرستان این مشکل را داشته باشد؟ من از آقای استاندار میخواهم این دو مشکل را حل کنند.
حجه الاسلام خاوری در پایان با گرامیداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان ضامن جمهوری بودن نظام و اسلامی بودن نظام است و از سلامت و صلابت انتخابات ها مراقبت می کند. این روز را به تمام ناظرین و اعضای شورای نگهبان تبریک عرض میکنم.

نویسنده :
مهدی اکبری نژاد
نظرات بینندگان