کد خبر: ۱۴۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۹

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره کاج اعلام شد

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس با اعلام آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره کاج گفت: جشنواره در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و هدف فرهنگ‌سازی، آموزش و کشف استعدادها در حوزه اجتماعی فعالیت می‌کند.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمدجعفر دوستدار امروز در نشست خبری جشنواره هنری رسانه‌ای کاج به غفلت در بحث آسیب‌های اجتماعی اشاره و اظهار کرد: باوجود فعالیت‌‌های انجام گرفته در این حوزه از مباحث آسیب‌های اجتماعی غفلت شده و متاسفانه وضعیت خوبی در این حوزه وجود ندارد که می‌توان به مصادیقی همچون اعتیاد، حاشیه‌نشینی،خانواده و طلاق اشاره کرد.

وی با تاکید بر حرکت به سمت توقف این آسیب‌ها افزود: احصاء خلاءهای موجود در جامعه به عنوان مهمترین اولویت معاونت اجتماعی است که باید با همدلی و هم‌افزایی به سمت محو این آسیب‌ها حرکت کنیم؛ هرچند معاونت اجتماعی سپاه فجر به دنبال تصدی‌گری در حوزه آسیب‌های اجتماعی نیست و دنبال ایجاد تسهیل‌گری در این حوزه هستیم.

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس با تصریح بر کار مردمی و محله محور به عنوان رویکرد این معاونت، گفت: باید محلات را خودکفا کنیم و این کار نباید به صورت صوری و فصلی باشد.

دوستدار در ادامه با تاکید بر بر لزوم نشان دادن الگوهای موفق جامعه در حوزه آسیب‌های اجتماعی و معرفی جشنواره کاج به عنوان یکنمود عینی در هم‌افزایی دستگاهی تصریح کرد: این جشنواره در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و هدف فرهنگ‌سازی، آموزش و کشف استعدادها در حوزه اجتماعی فعالیت می‌کند.

وی کاهش مصادیق آسیب‌های اجتماعی را از اهداف جشنواره کاج بیان و تصریح کرد: فعالیت این جشنواره در حوزه چند رسانه‌ای و ادبی هنری است که کرونا و تاثیر آن بر کاهش و یا افزایش آسیب‌های اجتماعی بخش ویژه این جسنواره است.

معاون اجتماعی سپاه فجر فارس آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره کاج را دهم دی ماه سال جاری اعلام و بیان کرد: باید کار به صورت جدید شکل گیرد.

انتهای پیام/ م


نظرات بینندگان