کد خبر: ۱۴۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۲۷ آذر ۱۳۹۹

نماز جمعه این هفته استان فارس تعطیل است

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا نماز جمعه در تمامی شهرستان‌ها و شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی (۵۵ شهر) جمعه این هفته تعطیل است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین ملک‌مکان مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس در گفتگو با این رسانه اظهار داشت: طبق آخرین نامه کتبی ستاد استانی مقابله با کرونا و نامه های دانشگاههای علوم پزشکی استان، یک شهرستان در وضعیت قرمز(شهرستان زرین دشت)، 28 شهرستان در وضعیت نارنجی و 7 شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا نماز جمعه در تمامی شهرستانها و شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی(55 شهر) جمعه این هفته 28 آذر تعطیل است.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس در خصوص اقامه نماز عبادی سیاسی نمازجمعه در شهرستان های دارای وضعیت زرد گفت: در شهرستانها و شهرهای زرد که مجموعا 21 شهر می باشد، در صورت صلاحدید و اتفاق نظر مسئولین محلی( امام جمعه محترم، رئیس محترم شبکه بهداشت و درمان و فرماندار محترم)  و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی نمازجمعه را اقامه می گردد، اما چنانچه پیش بینی وضعیت شیوع کرونا در شهرهای زرد نیز نگران کننده و شکننده باشد، و اتفاق نظری برای اقامه نمازجمعه صورت نگرفت، امام جمعه محترم با بررسی و پیش بینی همه جوانب و در صورت صلاحدید تصمیم به اقامه نمازجمعه یا تعطیلی آن نماید. (اختیار با امام جمعه محترم است) 

گفتنی است، شهرستان‌های با وضعیت زرد شامل اقلید، مرودشت، کوار، فسا، فراشبند، مهر، لامرد و توابع این شهرستان‌ها است.

انتهای پیام/ ح /م

نظرات بینندگان