کد خبر: ۱۴۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۲ - ۲۷ آذر ۱۳۹۹
اقدامی زیبا در فضای مجازی//

انتشار تصویر ادای نماز پاکبان شیرازی در هوای سرد سحرگاهی/ بسیج رسانه فارس از این پاکبان و عکاس تجلیل می‌کند

رئیس هیات اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان فارس با اشاره به انتشار تصویر یک پاکبان شیرازی در فضای مجازی در حال ادای نماز صبح بدون زیرانداز گفت: بسیج رسانه شیراز در نظر دارد طی جلسه‌ای با دعوت از این پاکبان، از این اقدام تقدیر ویژه به عمل آورد و این تجلیل به نمایندگی از همه این خادمان شریف انجام خواهد گرفت.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، رضا جاویدی در گفتگو با این رسانه اظهار کرد: از صبح امروز تصویری از یک پاکبان شیرازی در فضای مجازی به سرعت در حال دست به دست شدن است که این پاکبان را مشغول خواندن نماز صبح در یکی از خیابان‌های شیراز نشان می‌دهد.

انتشار تصویر ادای نماز پاکبان شیرازی در هوای سرد سحرگاهی/ بسیج رسانه فارس از این پاکبان و عکاس تجلیل می‌کند
وی افزود: با توجه به سردی هوای این روزها و در آستانه ورود به فصل زمستان، خواندن نماز صبح این پاکبان عزیز و زحمت‌کش بدون زیرانداز قابل ستایش است.

رئیس هیات اندیشه‌ورز بسیج رسانه استان فارس تصریح کرد: به جای آوردن نماز در اول وقت به‌عنوان یک معروف توسط این پاکبان آن هم در شهری که مزین به سومین حرم اهل بیت‌ علیهم‌السلام در ایران اسلامی است، بعنوان یک الگوی اسلامی در راستای حفظ شعائر دینی و مذهبی در خور تقدیر است.

جاویدی با بیان اینکه این عکس اثر مثبتی در فضای مجازی داشت و با واکنش‌های مثبت کاربران مواجه شد، گفت: از این رو بسیج رسانه مراسمی برای تجلیل از جانعلی کشاورز  به عنوان حفظ یکی از شعائر دینی به جا می‌آورد که برنامه‌ریزی لازم برای تجلیل از وی طی مراسمی صورت گرفته است. 

رئیس کانون بسیج رسانه شیراز با بیان اینکه این نارنجی‌پوشان، خادمان و زحمتکشان وظیفه شناسی هستند که اکثر شهروندان شیرازی آن‌ها را بارها در حال اقامه نماز در محل خدمتشان دیده‌اند، افزود: این تجلیل به نمایندگی از همه این خادمان شریف انجام خواهد گرفت.

انتشار تصویر ادای نماز پاکبان شیرازی در هوای سرد سحرگاهی/ بسیج رسانه فارس از این پاکبان و عکاس تجلیل می‌کند

جاویدی با تاکید بر این موضوع که واکنش قابل توجه و مثبت کاربران فضای مجازی بر آن شد که بسیج رسانه از این اقدام خوب تجلیل کند، بیان داشت: بسیج رسانه فارس از شخصی که این عکس را به عنوان ترویج معروف خوب در اول وقت گرفته و منتشر کرده است، تقدیر می‌کند.
وی گفت: براساس بررسی بعمل آمده نام شریف این پاکبان جانعلی کشاورز است.

انتهای پیام/ م
نظرات بینندگان