کد خبر: ۱۴۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۱ - ۱۶ دی ۱۳۹۹

تجلیل از فرمانده بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز در صحن علنی شورای شهر

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در ۱۶۵مین جلسه صحن علنی از مسیح گلکاری فرمانده بسیج ادارات کل شهرداری شیراز تجلیل کردند.
به گزارش سرویس دریافت خبر اجتماعی و مدیریت شهری شیرازه، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در ۱۶۵مین جلسه صحن علنی از مسیح گلکاری فرمانده بسیج ادارات کل شهرداری شیراز تجلیل کردند. 

گلکاری در این جلسه با گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و با اشاره به سخنانرهبر معطم انقلاب گفت: برای تحقق تمدن اسلامی که 4 رکن اصلی آن دین،عقلانیت، علم و اخلاق است باید مسیر پنج مرحله‌ای، انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی پشت سر گذاشته شود که دو مرحله آن به طور کامل انجام شده و در مرحله تشکیل دولت اسلامی نیاز به حضور کارکنان در تراز انقلاب اسلامی هستیم. 

تجلیل از فرمانده بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز در صحن علنی شورای شهر

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز افزود: این کارکنان باید از لحاظ فرهنگی، اجتماعی، اداری و سیاسی در تراز انقلاب اسلامی باشند، که با توجه به مشکلات موجود، راهی به جز تربیت نیروی تراز اول انقلاب اسلامی نیست. 

وی اظهار داشت: هدف این حوزه انجام فعالیت های تربیتی رفتارساز به منظور پرورش کارکنان الگو برای دیگر نیروهاست. 

این فعال شهری شاخصه این نیروها را، داشتن روحیه خدمت جهادی، تکریم ارباب رجوع، حفظ بیت‌المال و حلال و حرام دانستن عنوان کرد. 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز بیان کرد: به منظور محرومیت زدایی، این حوزه فعالیتهای متعددی در طرح مواسات، همدلی، کمکهای مومنانه و مقابله با ویروس کرونا در مناطق کم برخوردار با همکاری گروه های جهادی همکاران شهرداری و گروه جهادی عاشورا در این ایام انجام داده است. 
 
گلکاری توزیع بسته معیشتی و اقلام اساسی به رانندگان اتوبوس سازمان حمل و نقل مسافر و مناطق کم برخوردار، ضدعفونی کردن معابر، توزیع ماسک و  تعمیر منازل مناطق محروم را از جمله فعالیتهای این حوزه برشمرد. 

وی همچنین از  ملاقات با خانواده شهدا به عنوان قدامات این حوزه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با هماهنگی مدیران و همکاران شهرداری یاد کرد.  

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز در پایان از قابلیت این حوزه در  امداد و نجات، آواربرداری و فعالیت‌های خودحفاظتی سازمان‌ها و اماکن شهرداری با توجه به شرایط و تهدیدات مختلف خبر داد.

انتهای پیام/ م

نظرات بینندگان