کد خبر: ۱۴۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
در گفتگو با «شیرازه» مطرح شد؛

استان فارس مستعد جهانگردی و اتومبیلرانی است/ رالی گردشگری بین‌المللی در اسفندماه برگزار می‌شود

مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: استان فارس یکی از استان‌های مستعد گردشگری مخصوصا در حوزه جهانگردی اتومبیلی است و برنامه‌های متعددی در زمینه تورهای سافاری می‌توان در فارس برگزار کرد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، اردشیر درویشی مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در گفتگوی اختصاصی با این رسانه، گفت: در 25 استان کشور حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی فعال شده است و تلاش داریم تا این حوزه در تمامی استان‌ها راه اندازی شود. 

وی با بیان اینکه کار ما به صورت مردمی و خودجوش است، بیان‌داشت: همه رده‌های سنی در این کار شریک هستند که استقبال بسیار چشمگیر بوده است و کسانی که در این حوزه قبول مسوولیت کرده‌اند بدون حق الزحمه و کاملا رایگان فعالیت دارند لذا کسی که با جان و دل کاری را می پذیرد، کارها بدون مشکلات پیش می‌رود.

استان فارس مستعد برای جهانگردی و اتومبیلرانی است/ رالی گردشگری بین المللی در اسفند ماه برگزار می شود

درویشی تصریح کرد: مجموعه‌ای با حضور افراد مختلف تشکیل شده تا بتوانیم در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای، ساماندهی سافاری کشور، ساماندهی خودروهای کلاسیک و مدرن و حفظ خودروهای تاریخی کشور قدم‌ های موثری برداریم.

به گفته مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران؛ کلوپ ملی سافاری، رالی، موتورسواری گردشگری، کمیته کاروانی، کمیته فنی، کمیته آموزش و کمیته ایمنی جاده و گردشگری در حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهانگردی وجود دارد لذا با توجه به اینکه زیرمجموعه دو فدراسیون جهانی گردشگری و اوتمبیل رانی هستیم فعالیت‌های ما عموما زیر مجموعه مجامع بین اللملی قرار می‌گیرد که با برنامه ریزی های صورت گرفته، در اسفند ماه سال جاری رالی گردشگری بین‌المللی کشوری را در استان البرز برگزار می‌کنیم. 

وی در پایان این گفتگو، استان فارس را یکی از استان‌های مستعد گردشگری خصوصا در حوزه جهانگردی اتومبیلی دانست و عنوان کرد: برنامه‌های متعددی در زمینه تورهای سافاری می‌توان در فارس برگزار کرد. 

انتهای پیام/ ح / م

نظرات بینندگان