کد خبر: ۱۴۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹

آغاز به کار سه نمایشگاه تخصصی در شیراز

نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی ، صنایع و تجهیزات قهوه و صنایع وابسته خرما در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس شروع به کار کرد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، مدیر عامل نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و ماشین‌آلات وابسته، چهارمین نمایشگاه تخصصی صنایع و تجهیزات قهوه وسومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات و صنایع وابسته خرما در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس شروع به کار کرد.

در این نمایشگاه‌ها صنعت گران، تولید کنندگان و فعالان حوزه صنایع مذکور از نقاط مختلف کشور به مدت ۴ روز به معرفی جدیدترین دستاوردها، محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

موسوی افزود: در راستای صیانت از سلامت بازدیدکنندگان و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا، دریافت نوبت بازدید رایگان از طریق وب سایت نمایشگاه الزامی است.

وی تصریح کرد: در روز‌های برگزاری نمایشگاه، بازدید کنندگان با ارائه بلیت رایگان براساس سانس‌های تعریف شده که ۲ساعت و ربع است می‌توانند در سالن‌های انتخابی خود حاضر و از نمایشگاه بازدید کنند.

مدیر عامل نمایشگاه‌های بین المللی فارس افزود: هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۰ دو سانس برای بازدید از هر سالن در نظر گرفته شده که در هر سانس ۵۰۰ نفر می‌توانند از نمایشگاه‌ها بازدید کنند.

موسوی گفت: به دلیل کنترل و مدیریت تعداد افراد حاضر در سالن‌ها و جلوگیری از ازدحام جمعیت با استعلام کد ملی افراد از طریق سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از ورود بیماران در دوره نقاهت، قرنطینه و افراد مشکوک و ناقل به سالن‌های نمایشگاه جلوگیری می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه تخصصی تجهیزات و صنایع وابسته خرما در سالن حافظ میزبان ۶۰ شرکت فعال در حوزه صنایع مرتبط با خرما ست که از استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر، خوزستان، کرمان، تهران، اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی، یزد، همدان، ایلام و خراسان رضوی است.

نمایشگاه تخصصی صنایع و تجهیزات قهوه در دو سالن نرگس و سرو با حضور ۳۱ شرکت و نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و ماشین‌آلات وابسته در سالن بهار هم با حضور ۳۲ شرکت تولید کننده و فعال در حوزه صنایع غذایی و تجهیزات قهوه حضور دارند.

بازیدکنندگان به منظور بازدید از این نمایشگاه‌ها با دریافت نوبت بازدید رایگان از وب سایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس به نشانی www.farsfair.ir تا روز جمعه ۱۰ بهمن می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس در شهرک گلستان شیراز مراجعه کنند.

انتهای پیام/ر/م
نظرات بینندگان