کد خبر: ۱۴۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۷ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
در نشست امضای تفاهم‌نامه بین نهاد نماینده ولی فقیه و ارشاد فارس مطرح شد؛

از ابراز امیدواری برای تحولات فرهنگی تا تمهیدهای هوشمندانه تحقق بیانیه گام دوم در فارس

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: برای رسیدن به تعالی فرهنگی، باید هم افزایی‌ها و همکاری‌های مشترک بین ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف فرهنگی را توسعه دهیم و برای دستیابی به اهدافی که برای همه ما مقدس و مهم هستند، همدل و یکصدا تلاش کنیم.

به گزارش سرویس فرهنگ و اندیشه‌های دینی شیرازه،‌ نشست انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان نهاد نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در این نشست که به صورت وبینار برگزار شد، ابراز امیدواری کرد: این تفاهم‌نامه فصل جدیدی از فعالیت‌های مشترک فرهنگی میان نهاد نماینده ولی فقیه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد و فراتر از آن، سرآغاز تحولات فرهنگی در سطح شهر شیراز و استان فارس باشد.

از ابراز امیدواری برای تحولات فرهنگی تا تمهیدهای هوشمندانه در راستای تحقق بیانیه گام دوم در فارس

نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: برای رسیدن به تعالی فرهنگی، باید هم افزایی‌ها و همکاری‌های مشترک بین ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف فرهنگی را توسعه دهیم و برای دستیابی به اهدافی که برای همه ما مقدس و مهم هستند، همدل و یکصدا تلاش کنیم.

مدیرکل ارشاد و اسلامی استان فارس با تصریح بر این موضوع که کارهای فرهنگی که در استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که در استان فارس انجام می‌گیرد براساس همان منویات و دستوراتی شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی کشور و به ویژه براساس بیانیه گام دوم تنظیم شده است، بیان کرد: امیدواریم با پشتیبانی و حمایت‌های نماینده مقام معظم رهبری و مجموعه‌های ذی ربط در سطح استان، ما نیز بتوانیم در کنار شما ذیل شورای فرهنگ عمومی، فعالیت‌های فرهنگی و هنری که مدنظر حضرتعالی است را ادامه دهیم .

صابر سهرابی بیان داشت: در سومین حرم اهل بیت(ع) این حرکت آغاز شده و اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است و بنده افق روشنی را فراروی فرهنگ فارس می‌بینم و امنیدواریم در این راستا، بتوانیم گام‌های درست و دقیقی برداریم.

از ابراز امیدواری برای تحولات فرهنگی تا تمهیدهای هوشمندانه در راستای تحقق بیانیه گام دوم در فارس
سردار یدالله یداللهی رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز با بیان اینکه این تفاهم‌نامه هوشمندانه تنظیم شده است و سه موضوع مباحث قرآنی، فضای مجازی و بحث عفاف و حجاب را به صورت عمده دربر می‌گیرد که این موارد جزو مسائل روز کشور و اولوبت‌های اصلی فرهنگی استان است که امید است در راستای تحقق بیانیه گام دوم در سطح فارس بتوان از این ظرفیت جدید بهره‌برداری کرد.

انتهای پیام/ م

نظرات بینندگان