کد خبر: ۱۴۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
مسول کمیته آفرود فارس در گفتگو با «شیرازه»؛

مسابقات آفرود شیراز در سه کلاس برگزار شد

مسابقات آفرود شیراز با حضور اعضای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی فارس در محل پیست گود سیمان برگزار شد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، فرشید ابراهیمی مسول کمیته آفرود فارس که خود نیز از شرکت کنندگان این مسابقه بود با اشاره به بالا بودن سطح مسابقات گفت: این مسابقه در سه کلاس 2500 سی سی، 3500 تا 4500 سی سی و 4500 سی سی به بالا با حضور بهترین رانندگان رشته آفرود برگزار شد. 

ابراهیمی اذعان داشت: از 31 ورزشکار شرکت کننده 11 نفر از سکودارهای کشوری و استانی بودند. 

وی با اشاره به اینکه کلاس ها و قوانین مسابقه برابر با قوانین و کلاس های کشوری برگزار شده است، افزود: رقابت بسیار حرفه ای بین رانندگان در یکی از بهترین پیست های کشوری که چالش هایی را پیش روی ورزشکاران قرار می داد رقم خورد.

مسول کمیته آفرود فارس در پایان نوید برگزاری مسابقات کشوری در شیراز را داد و افزود: کمیته آفرود فارس آماده است که میزبانی مسابقات آفرود کشوری را بر عهده بگیرد. 
 
به گزارش شیرازه، برگزیدگان مسابقه آفرود شیراز در سه کلاس به ترتیب معرفی شدند که کلاس۱ تا ۲۵۰۰سی سی را احمد غلامی به مقام اول و سعید کمالیان و اسماعیل حسن شاهی به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند؛ همچنین در کلاس۳ ۳۵۰۰تا ۴۵۰۰ سی سی، پیمان همایون مقام اول و عابد پارسایی و احمد ستایش به ترتیب مقام دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند؛ همچنین در کلاس۴ ۴۵۰۰ سی سی به بالا علیرضا پورشهید مقام اول و فرشید ابراهیمی و سعید مهرجو به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب نمودند.

انتهای پیام/ر/م
نظرات بینندگان