کد خبر: ۱۴۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
رئیس شورای سیاستگذاری ائتلاف وحدت ملی؛

نیازمند رویکرد ملی در تمامی مباحث هستیم/ انعقاد تفاهم نامه ائتلاف وحدت ملی در فارس با جریانات سیاسی کذب است

مهمانپرست گفت: جبهه وحدت ملی دنبال فرد خاصی نیست و آن چیزی که برای ما ملاک است، تغییر ساختارهای اداری و داشتن طرح و برنامه جامع، یک بانک اطلاعاتی از افراد دلسوز و متخصص و سالم می‌باشد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، رامین مهمانپرست رئیس شورای سیاستگذاری ائتلاف وحدت ملی در جلسه‌ای با حضور اصحاب رسانه که به میزبان ائتلاف وحدت ملی فارس برگزار شده بود، با بیان اینکه این ائتلاف به دنبال ایجاد تهیه لیست جدید و مستقل در راستای افزایش مشارکت مردمی و دستیابی به منافع ملی با بهره مندی مشارکت ملی است اظهار داشت: نباید بگذاریم آخرین فرصت‌ها از دست برود و توجه جناح‌های سیاسی به منافع تشکیلاتی در شرایط کنونی بسیار خطرناک است و جواب نمی‌دهد.

وی افزود: امروز در تمام مباحث احتیاج به یک رویکرد ملی داریم که بایستی همه به دنبال منافع ملی باشند و این ائتلاف به عنوان یکی از جبهه‌های رسمی ثبت شده در کشور است؛ متاسفانه همیشه اینگونه بوده که اکثر افراد کاندیدا شده فاقد برنامه جامع برای اداره کشور بوده اند و صرفا انتخابات‌ها با وضعیت هیجانی و احساسی همراه بوده است، به عبارت دیگر رقابت بین افراد بر اساس شعار‌ها بوده و نه رقابت بین برنامه ها.

سخنگوی سابق وزارت خارجه با اشاره اینکه در زمانی می‌توانیم توسعه پیدا کنیم که تشکل‌های سیاسی طرح و برنامه جامع برای اداره کشور داشته باشند و بتوانند اعتماد مردم به برنامه‌ها را جلب کنند، گفت: امروز ساختار‌های غلط اداری و اقتصادی کشور ما را به جایی رسانده است که کارمندان شاغل در دستگاه‌های اجرایی ۱۰ برابر بیشتر از استاندارد‌های بین المللی است و تعداد بازنشستگان نیز از کارکنان دولت بیشتر است.

نیازمند رویکرد ملی در تمامی مباحث هستیم/ انعقاد تفاهم نامه ائتلاف وحدت ملی در فارس با جریانات سیاسی کذب است

رئیس شورای سیاستگذاری ائتلاف وحدت ملی تصریح کرد: دولت آینده باید برنامه های کوتاه مدت داشته باشد اما در کاندیدهایی که تا کنون درجمع‌مان دعوت کردیم این را مشاهده نکردیم. 

به گفته مهمانپرست؛ جبهه وحدت ملی دنبال فرد خاصی نیست و آن چیزی که برای ما ملاک است، تغییر ساختار های اداری و داشتن طرح و برنامه جامع، یک بانک اطلاعاتی از افراد دلسوز و متخصص و سالم می باشد و هر کدام از کاندیدا ها که این شاخص ها را داشته باشند حمایت می کنیم.

در انتخابات پیش رو با نگاه وحدت آمیز داشته باشیم

سعید قاضی پور رئیس ستاد انتخابات ائتلاف وحدت ملی استان فارس در ادامه این نشست با بیان اینکه جوانان انقلابی با وحدت مدیریت کارآمد در حل مشکلاتی را که دشمنان بیرونی و داخلی ایجاد کرده اند، رفع خواهند کرد اظهار داشت: وحدت را در اهداف این جبهه مدنظر داریم و باید در شاخص مندی، همدلی در جریان های سیاسی را با وحدت داشته باشیم. 

وی تصریح کرد: در انتخابات پیش رو با نگاه وحدت آمیز و اجماع به نامزد مناسب برای ریاست جمهوری معطوف شویم. 

به گفته رئیس ستاد انتخابات ائتلاف وحدت ملی استان فارس؛ باید دل مردم را به دست آوریم تا مشارکت حداکثری همچنان در جامعه ما باقی بماند و با همیاری همه اقشار مختلف جامعه؛ حل مشکلات همه اقشار مردم با شرایط مناسبی در دولت جوان انقلابی آینده داشته باشیم.

انعقاد تفاهم نامه ائتلاف وحدت ملی در فارس با جریانات سیاسی کذب است

وحید ابراهیم زاده دبیر ائتلاف وحدت ملی استان فارس در ادامه اظهار داشت: با هیچ مجموعه سیاسی در استان فارس تفاهم نامه نبسته‌ایم و مطالب موجود در فضای مجازی کذب است. 

ابراهیم زاده در ادامه گفت: از هر مجموعه‌ای که در راستای وحدت و منافع ملی باشند، استقبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح/ر
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان