کد خبر: ۱۴۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس؛

شهرداری و ادارت بخشی از درآمد خودشان را برای بالا بردن معرفت جامعه صرف کنند

حجت الاسلام والمسلمین علیرضاحدائق گفت: اگر میخواهیم آمار طلاق و آسیبهای اجتماعی کاهش پیدا کند باید معرفتها نسبت به امام‌زمان(عج) افزایش یابد؛ راه رسیدن به خداوند از کانال امام‌زمان(عج) است لذا ما در برابر امام زمان‌مان مسئولیم و باید به طور ویژه کار کنیم که ایشان را به مردم معرفی نماییم.
به گزارش سرویس فرهنگ و اندیشه‌های دینی شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا حدائق مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) استان فارس امروز در نشست خبری ستاد نکوداشت دهه مهدویت استان فارس گفت: خبرنگاران نقش ارزنده و مهمی دارند و همانند کار پیامبران یک رسالت الهی را بردوش می‌کشند.

پویش وقف مهدوی اجرا می‌شود

وی با اشاره به اجرای پویش "وقف مهدوی" در دهه مهدویت سال آینده، اظهارداشت: موقوفه‌ای در استان فارس خاص برای امام زمان(عج) وجود ندارد و امیدواریم که در دهه مهدویت با اجرای این پویش حرکت مناسبی در زمینه وقف مهدوی شکل بگیرد.  
 
حجت الاسلام والمسلمین حدائق با بیان اینکه همه روز قیامت به امام روزگار خودشان محشور می‌شوند، اضافه کرد: در عصر امروز قیامت ما با بقیه‌الله(عج) است و قطعا به همان اندازه که مردم وقف نسبت به سایر اهل بیت(ع) انجام می دهند به ولی عصر(عج) نیز اهتمام رقم بخورد. 

مدیر عامل بنیاد مهدویت استان فارس تاکید کرد: از ظرفیت ها باید استفاده کنیم و ما مامور به وظیفه هستیم، باید به تکلیف عمل کرده و نتیجه کار به خداوند واگذار کنیم لذا اگر سید الشهدا(ع) از نظر ظاهر به نتیجه نگاه می کردند، هیچ گاه حماسه کربلا رقم نمی خورد. 

به گفته این کارشناس مذهبی، امام حسین(ع) از دوران نوجوانی و جوانی تا لحظه شهادت هرجا مخاطبی می‌دیدند در خصوص دین و مذهب صحبت می‌کردند؛ امام حسین(ع) در جمعی می فرمایند که خداوند انسان‌ها را نیافرید مگر برای معرفت به خداوند است و اگر معرفت اتفاق افتاد زندگی ها آرامش می یابد.  

شهرداری و همه ادارت بخشی از درآمد خودشان را برای بالا بردن معرفت جامعه صرف کنند 

مدیرعامل بنیاد مهدویت فارس ضمن بیان اینکه هرجایی قانون گریزی می‌بینند ناشی از بی معرفتی است، اظهار داشت: شهرداری ما و همه اداره‌های دولتی اگر بخواهند در کار خودشان موفق باشند باید بخشی از درآمد خودشان را برای بالا بردن معرفت جامعه صرف کنند. 

بنابه اظهار حجت الاسلام و المسلمین حدائق، امروز رسانه ها با هنر خودشان باید معرفت مردم را بالا ببرند و اگر میخواهیم آمار طلاق و آسیب های اجتماعی کاهش پیدا کند باید معرفت ها نسبت به امام زمان(عج) افزایش یابد؛ اگر کسی بندگی خداوند کرد، خداوند او را بی نیاز می کند و غیرممکن است کسی به بندگی خود عمل کند و خداوند جواب او را ندهد.

راه رسیدن به خداوند از کانال امام‌زمان(عج) است 

وی تصریح کرد: راه برون رفت از همه معضلات روی آوری به سمت خداوند است لذا راه رسیدن به معرفت خداوند از کلام امام حسین(ع) این است که هرکسی میخواهد به معرفت برسد باید امام واجب الطاعه خودش را بشناسد.

مدیرعامل بنیاد مهدویت در استان فارس با بیان اینکه راه رسیدن به خداوند از کانال امام زمان(عج) است، اظهار داشت: ما در برابر امام زمان‌مان مسئولیم و باید به طور ویژه کار کنیم که ایشان را به مردم معرفی نماییم. 

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان