کد خبر: ۱۴۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۰

مسولیت گروه استان‌های خبرگزاری ایرنا به یکی از اصحاب رسانه فارس واگذار شد

مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، خبرگزاری رسمی کشور در حکمی "سجاد خسروانیان" فعال رسانه‌ای و از نخبگان استان فارس را به عنوان سردبیر گروه‌ اخبار استان‌های این سازمان منصوب کرد.
به گزارش سرویس دریافت خبر اجتماعی شیرازه، مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، خبرگزاری رسمی کشور در حکمی "سجاد خسروانیان" فعال رسانه‌ای و از نخبگان استان فارس را به عنوان سردبیر گروه‌ اخبار استان‌های این سازمان منصوب کرد.

در حکم مدیرعامل ایرنا خطاب به سجاد خسروانیان آمده است: به پیشنهاد معاون محترم خبر و بنا بر دانش و تعهد حرفه‌ای جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سردبیر گروه اخبار استان‌ها منصوب می‌شوید.

مدیرعامل ایرنا در ادامه این حکم بیان کرده است: انتظار می‌رود در چارچوب برنامه راهبردی سازمان و مرامنامه حرفه‌ای خبرنگاران ایرنا، با تلاش و جدیت رخدادهای خبری حوزه‌های استانی را نظارت و ساماندهی کنید.

سجاد خسروانیان جزو ۱۱ نخبه علمی برگزیده استان فارس در سال ۱۳۹۷ بود که در جشنواره حضرت علی ‌اکبر(ع) و روز جوان در سطح ملی و استانی از وی تجلیل شد.

وی دانش‌آموخته رشته مطالعات فرهنگی و رسانه است و علاوه بر تدریس در دانشگاه‌های مختلف، از بنیانگذاران انجمن سواد رسانه‌ای ایران و عضو هیات مدیره این انجمن است.

خسروانیان فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای خود را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرده و تاکنون علاوه بر فعالیت در رسانه‌های مختلف، مسوولیت‌هایی نیز در زیر مجموعه وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و کشور داشته است.

وی پیش از این مسئولیت، مشاور استاندار فارس و بخشدار شهرستان سپیدان بود. کتاب "تفکر انتقادی در جهان چند رسانه‌ای" از جمله آثار وی است که توسط انتشارات پشتیبان روانه بازار شده است.

انتهای پیام/س/ر
نظرات بینندگان