کد خبر: ۱۴۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت مطرح شد؛

همدلی نیروهای مسلح در مقابله با کرونا ستودنی است

مراسم تقدیر از مدافعان سلامت بیمارستان پشتیبانی شهید دستغیب شیراز با حضور فرماندهان ارشد ارتش و سپاه استان فارس و مسئولین استانی برگزار شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مراسم تقدیر از مدافعان سلامت بیمارستان پشتیبانی شهید دستغیب شیراز با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس، امیر رضایی فرمانده ارشد ارتش در فارس و کهکیلویه و بویراحمد و دیگر مسولین استانی برگزار شد. 

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: در بیمارستان شهید دستغیب خدمت گذاران بیماران، سربازان ولایت هستند لذا نام رده و سازمانی خیلی برجسته نیست و همه خالصانه در خدمت مردم هستند.

وی افزود: شأن نیروهای مسلح همین است که خدمتگذار مردم و کشور باشند؛ آنچه که می تواند باعث استمرار فعالیت های شود، وحدت خالصانه بین نیروهای مسلح است. 

فرمانده سپاه فجر با عنوان اینکه باور داریم همه نیروهای مسلح باید خودشان را سرباز ولایت و این کشور بدانند، اظهار داشت: امروز در این مراسم قدردان زحمات کادر تخصصی و نیروهای نظامی هستیم که در سخت ترین شرایط به هموطنان خود خدمت می کنند؛ نیروهای مسلح در هر عرصه ای که نیاز باشد در خدمت مردم عزیز هستند لذا در موضوع کرونا خوش درخشیدن و هرآنچه در توان باشد خالصانه درحال انجام هستند.

به گفته سردار بوعلی با فرمایش رهبر معظم انقلاب، نیروهای مسلح به موضوع خدمات درمانی ورود کردند و همه فضای درمانی خودشان را در اختیار گذاشتند؛ در استان فارس جدای از بیمارستان های ثابت یگان های مسلح، به دلیل هجم بالای بیماران در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با همت نیروهای ارتش، سپاه و نیروی انتظامی راه اندازی شد که اکنون در زمره بیمارستان های الگو است.

وی با عنوان اینکه در این مرکز همه کارکنان نیروهای مسلح و علوم پزشکی برادرانه در کنار هم قرارگرفته اند، خاطرنشان کرد: تمامی افراد با وحدت در راه رضای خداوند و خدمت به هموطنانی که بیمار کرونایی قدم بر می دارند.

امیر ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با اشاره به اینکه همدلی بین نیروهای مسلح مثال زدنی است، گفت: اتفاق بسیار مبارکی در این مکان رخ داد و آن همدلی بین نیروهای مسلح است لذا الگویی برای سایر مناطق شده است‌. 

امیر رضایی با اشاره به اینکه اکنون سربازی ایران و ولایت در خدمت به بیماران کرونایی مطرح است، خاطرنشان کرد: این دوران سخت همانند دوران دفاع مقدس خواهد گذشت، افتخار آن برای کسانی است که فرصت را غنیمت می‌شمارند و در عرصه خدمت حضور پیدا می‌کنند؛ غصه برای کسانی است که غافل شدند و نتوانستند خدمتی انجام دهند.

گفتنی است در پایان این مراسم از مدافعان سلامت تجلیل شد.


انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان