کد خبر: ۱۴۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز؛

افرادی که از تمجید و تعریف خوشحال می‌شوند اصلح نیستند/ نباید در عرصه‌های مهم انقلاب دچار سستی شویم

حجت الاسلام و المسلمین علیزاده گفت: به دنبال افرادی که از تعریف و تمجید و چاپلوسی خوشحال میشوند نروید زیرا اینها نیروی اصلح نیستند و نیروی ارزشی کسی است که خادم ملت باشد و تقوا و دین‌مدار باشد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین حسین علیزاده نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در آیین تکریم و معارفه فرماندهان حوزه های مقاومت با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: اگر در انتخابات دچار تردید هستیم کافی است به قرآن کریم مراجعه کنیم.

وی به شش پاسخ قرآن کریم در انتخابات پیش رو مبنی بر چرا رای بدهیم، به چه کسی رای بدهیم و... اشاره کرد و گفت: کسانی که سرنوشت مملکت را به دستان اجنبی و خارج می‌بینند قطعا بدرد این انقلاب نمی‌خورند زیرا در دوره قبل شاهد این اعتماد و نگاه بوده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله(عج) به شایعات دشمن در بین نیروهای حزب الهی با این عنوان که این انقلاب و مسوولین چکار کرده اند که ما رای بدهیم؟ اشاره کرد و افزود: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرمایند که سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهیم مگر به خواست خودشان لذا در این رابطه هر قومی سرنوشت خود را تغییر می‌دهد و اگر می‌خواهیم سرنوشت انقلاب اسلامی تغییر کند و انقلاب به دست نااهلان نرسد باید رای دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده حضور حداکثری پای صندوق‌های رای را ندای لبیک به رهبری دانست و گفت:  قرآن کریم در پاسخ به این سوال که به چه کسی رای دهیم؟ می‌فرمایند که شایعات اینقدر زیاد می‌شود که خواص به جایی می‌رسند که نمی‌دانند به چه کسی رای دهد لذا قرآن کریم پاسخ می‌دهد که از اهل ذکر سوال کنید.

وی در پاسخ به پرسش بعد که اگر پرسیدم و دیدم هرکسی از بین خود اخبار و تحلیل می‌دهد چیکار کنیم؟! نیر بیان می‌فرمایند: امروز برخی از تحلیلگران ضد دین، اخلاق و مذهب هستند و طبق خواسته خود تحلیل می‌کنند و ما باید به سراغ تحلیلگران با انقلاب و دین برویم که تحلیل درست و دقیق ارائه میدهند و بتوانیم اصلح را انتخاب کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: در قرآن کریم در خصوص ایجاد موج تبلیغات جدیدی آمده است که تبلیغات سو که بر علیه کاندیدا اصلح میشود، فضای مجازی و شبکه ها در دست دشمن است و همه همراهی می‌کنند که نیروهای ارزشی و انقلابی را بزنند، لذا قرآن می‌فرماید کسانی که در راه مستقیم قدم برمی‌دارند برویم و باید به راه ولایت مراجعه کنیم و آنهایی که در راه ولایت هستند ارزشی هستند.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، چگونه اصلح را از نااصلح مشخص کنیم خداوند متعال در قرآن کریم به ما می فرمایند که به دنبال افرادی که از تعریف و تمجید و چاپلوسی خوشحال میشوند نروید زیرا اینها نیروی اصلح نیستند و نیروی ارزشی کسی است که خادم ملت باشد و تقوا و دین‌مدار باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله(عج) بااشاره به ویژگی انتخاب نماینده اصلح در قرآن کریم گفت: به کسی رای دهیم که از سرزنش هیچ ملامتی نداشته باشد و اهل دین و میدان دار باشد.

نباید در عرصه‌های مهم انقلاب دچار سستی شویم

مجید علی پور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) نیز در این مراسم گفت: باید تلاش کنیم در تمام عرصه ها و صحنه های انقلاب دچار غفلت و سستی نشویم؛ این انقلاب و نظام ثمره خون شهدا است و انتخابات امسال سرنوشت کشور را در چهارسال آینده تحت تاثیر فرایند قرار میدهد باید همه با اقدام به موقع و حضور حداکثری در پای صندوق های رای رقم بزنیم.

وی افزود: فرد اصلح با تفکری که گره گشای مشکلات کشور باشد، باید توسط مردم انتخاب شود لذا همه مردم ایران باید در این برهه حساس با بصیرت در انتخابات شرکت کنند؛ اگر مردم گله مند هستند و گرفتاری دارند باید این انتخابات برخلاف انتظار نقطه عطف باشد تا  اتفاق خوبی رقم بخورد.

بنابه گفته فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج)، تغییرات براساس برآورد در تمامی افراد است که اگر تغییر در جایی ایجاد می‌شود زمینه تحول باشند.


انتهای پیام/ح


نظرات بینندگان