کد خبر: ۱۴۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی همتی در فارس:

بی‌تفاوتی نسبت به مسائل جامعه باعث پیشرفت نمی‌شود/ گفتگوی همتی از طریق فضای مجازی با مردم فارس

موسوی گفت: همه آحاد مردم دل در گرو این مرز و بوم دارند لذا بی تفاوتی نسبت به مسائل مختلف مزیت نیست و باعث پیشرفت نمی شود.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سید احمد موسوی رئیس ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی در استان فارس امروز در نشستی با حضور اصحاب رسانه صندوق اخذ رای را یکی از نمادهای جدی مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: همه آحاد مردم دل در گرو این مرز و بوم دارند لذا بی تفاوتی نسبت به مسائل مختلف مزیت نیست و باعث پیشرفت نمی شود؛ مشروطه از دل تلاش شکل گرفت و شاکله همه فعالیت بشری کوشش و پشتکار است.

وی افزود: دوری از صندوق های رای در انتخابات ۲۸ خرداد امسال خلاف مسیر توسعه سیاسی و همه جانبه کشور است؛ اصلاحات یعنی زدودن پیرانه های به اصل چسبیده شده و با حضور در صحنه این خواسته محقق می شود لذا ما برانداز نیستیم و اصلاح طلب هستیم.

بیشتر بخوانید:


موسوی همچنین با اشاره به اینکه ستاد تبلیغاتی همتی در استان فارس از ۵ روز قبل شکل گرفته است، به صدور احکامی برای مسئولان ستادهای ۳۵ شهرستان در فارس اشاره و خاطرنشان کرد: همتی فردا شب ۲۴ خبرداد ماه، ساعت ۲۲ از طریق فضای مجازی، با مردم استان فارس سخن خواهد گفت.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی همتی در فارس معتقد است که کاندیدای مورد حمایت اصلاحات یکی از افرادیست که در ۱۶ سال گذشته از روش اصلاح طلبی و حاکمیت مردم محور دفاع کرده است.

وی با اشاره به تلاش عده ای برای سرد کردن فضای انتخابات بر دعوت مردم برای حضور پرشور در میدان انتخابات تاکید کرد و خاطرنشان کرد: ایرانیان در صحنه هایی که نیاز باشد در صحنه حاضر می شوند و اثرگذار خواهند بود.

موسوی با اشاره به فشار اقتصادی به مردم در دولت کنونی گفت: دولت کنونی با بدنه مردم ارتباط نداشت و همین امر باعث خیلی از موضوعات شد.

انتهای پیام/ح/ر
نظرات بینندگان