کد خبر: ۱۵۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰
رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس؛

مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در فارس برگزار می‎شود

صحت از برگزاری مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ماه با با موضوعات بازی‌های تلفن همراه، نرم‌افزار تلفن همراه و پویانمایی در استان فارس خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد صحت، مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس پیش از ظهر امروز، ۵ آبان‌ماه در نشست خبری سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، از برگزاری مرحله استانی  این رویداد خبر داد و بیان کرد: این رویداد در روزهای ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ماه و در موضوعات بازی‌های تلفن همراه، نرم‌افزار تلفن همراه و پویانمایی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امکان شرکت برای کلیه گروه‌های تولید محتوای دیجیتال در سطح بسیج و مراکز فناوری و علمی در این رویداد وجود دارد افزود: گروه‌های شرکت کننده در این رویداد به مدت ۴۸ ساعت در محل برگزاری رویداد قرنطینه خواهند شد و پس از اعلام موضوع در مراسم افتتاحیه، شرکت کنندگان به صورت ایده محور طراحی پروژه خود را شروع کرده و در این ماراتن به رقابت می‌پردازند.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر با بیان اینکه گروه‌های برتر به مرحله کشوری که در هفته بسیج برگزار خواهد شد، راه پیدا خواهند کرد، گفت: به گروه‌های برگزیده مرحله کشوری رویداد علاوه بر جوایز در نظر گرفته پشتیبانی‌های مالی برای تجاری‌سازی محصولات آن‌ها اعطا می‌شود.

سخنان رهبر معظم انقلاب برای ما  یک فرمان محسوب می‌شود

صحت در میانه صحبت های خود ضرورت پرداختن به فضای مجازی را مورد توجه قرار داد و مطرح کرد: هر موضوعی که در هر جای دنیا رخ می‌دهد، ریشه‌ در فضای مجازی دارد و شاهد تاکید رهبر معظم انقلاب بر این زمینه هستیم که در هر موضوعی که سخنرانی دارند، حتماً بر اهمیت فضای مجازی و کار در این فضا تأکید می‌کنند.

وی در ادامه بیانات رهبر معظم انقلاب را خاطر نشان کرد و افزود: ایشان در طول مدت های اخیر نیز صحبتی در خصوص فضای مجازی و تولید محتوا فرمودند که امروز تولید محتوا در فضای مجازی یک موضوع اساسی، مهم و ریشه‌ای است که دستگاه‌ها باید به آن بپردازند.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر در ادامه تشریح این رویداد عنوان کرد: در این رویداد علاوه بر شرکت در زمینه بازی‌ و نرم‌افزار های تلفن همراه، بخش پویا نمایی این رویداد شامل موشن گرافیک، کمیک موشن، کات اوت دو بعدی و استاپ موشن می باشد و این رویداد نیز در کارخانه فناوری شیراز که محیط متناسب برای استارتاپ ها و فعالین عرصه دیجیتال می‌باشد برگزار خواهد شد.

صحت با تصریح اینکه ثبت‌نام گروه‌ها در این رویداد از روز گذشته در سایت http://event.bsjmajazi.ir آغاز شده است، افزود: از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز یازدهم آبان ماه پذیرش گروه‌ها انجام شده و اسکان انجام می‌شود و در نهایت مراسم افتتاحیه این رویداد ساعت ۸ صبح روز ۱۲ آبان در محل کارخانه نوآوری شیراز برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر با بیان اینکه قرنطینه گروه‌ها تا پایان روز ۱۳ آبان ادامه خواهد داشت گفت: در این رویداد دو تیم داوری مستقر خواهند بود که یکی از شروع تا انتها به صورت مستمر با گروه‌ها ارتباط دارند و روند کار را دنبال می‌کنند و دیگری گروه منتورها هستند که وظیفه آموزش و راهنمایی به گروه‌ها به عهده دارند.  

وی در خصوص نحوه بررسی و رسیدگی به آثار افزود: هیئت داوران از ساعت ۲۲ روز ۱۳ آبان تا ساعت ۹ صبح روز ۱۴ آبان آثار را بررسی و داوری خواهند کرد و تک تک موضوعات را بر اساس چک لیست‌های مشخص شده، بررسی کرده و در نهایت در ساعت ۹ صبح روز ۱۴ آبان مراسم اختتامیه رویداد برگزار و گروه‌های اول تا سوم هر رشته معرفی خواهند شد.

صحت ضمن اعلام جوایز در نظر گرفته شده برای این رویداد تصریح کرد: در مرحله استانی این رویداد برای هر رشته، جایزه تیم نخست ۷ میلیون تومان، تیم دوم ۵ میلیون تومان و تیم سوم ۲ میلیون تومان خواهد بود.

وی در پایان صحبت های خود ضمن دعوت از مسئولان استانی، خبرنگاران و عکاسان خبری جهت بازدید از این رویداد، از سایر دستگاه هایی که در اجرای این رویداد با سازمان فضای مجازی سپاه فجر همکاری داشته اند قدردانی کرد و گفت: این رویداد با همکاری جهاد دانشگاهی استان فارس، اداره ارشاد، شهرداری شیراز و با میزبانی شایسته کارخانه نوآوری شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در فارس برگزار می‎شود
نظرات بینندگان