کد خبر: ۱۵۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۰۶ آبان ۱۴۰۰
بسته ویژه حوادث شیرازه:

از دستگیری عاملین ناامنی در کوه چنار تا لو رفتن جاساز ترياك در دانگ فنگ

مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث «شیرازه» مشاهده کنید
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.

عاملین نا امنی و سنگ پرانی به خودرو های عبوری در کوه چنار روانه زندان شدند

فرمانده انتظامی کوه چنار  از دستگیری عاملین نا امنی و سنگ پرانی به خودرو های عبوری در شهرستان کوه چنار خبر داد.

 لطف الله محمدی، اظهار داشت: در  پی وقوع چندین فقره خبر ناامنی و سنگ پرانی به خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان و با توجه به اهمیت موضوع  شناسایی و دستگیری آنها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس موفق به شناسايي عاملین  اصلی ناامنی و سنگ پرانی به سمت خودروها در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی کوه چنار افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي به مخفيگاه متهم اعزام و در يك عمليات ضربتي موفق شدند افراد متخلف را دستگير كنند.

 محمدی در ادامه  بيان داشت  متهمین پس از تشکیل پرونده به داسرا معرفی و از آن طریق  روانه زندان شدند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اینکه اخلال در نظم عمومی جرم بوده و پلیس با قاطعیت با مجرمان برخورد خواهد کرد، عنوان داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پليسی 110 اطلاع دهند.

دستگيري قاچاقچي ترياك در جهرم

فرمانده انتظامي شهرستان جهرم از دستگيري قاچاقچي ترياك و كشف 10كيلو 800گرم ترياك از وي خبر داد.

 خسرو رزمجويي در تشريح اين خبر گفت:  در پي كسب خبري از امت حزب الله مبني بر اينكه فردي از استان های جنوبی مقادیری موادمخدر از نوع تریاک را با يك دستگاه  خودرو  پرايد به جهرم انتقال داده و درحال حاضردرمنزل شخصی معلوم الحال می باشد که موضوع سریعا در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرارگرفت.

وي افزود:ماموران پس از اطمينان از صحت موضوع و شناسايي مكان مورد نظر پس از هماهنگي قضايي در عملياتي غافلگيرانه اين قاچاقچي را در يك منزل مسكوني دستگير و در بازرسي هاي بعمل آمده از خودرو وي  10كيلو 800 گرم ترياك كه به صورت ماهرانه اي در داشبورد خودرو جاساز شده بود را كشف و ضبط كنند.

فرمانده انتظامي شهرستان جهرم در پايان با بيان اينکه متهم مذکور با تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد، اظهار داشت: امروزه مواد مخدر به عنوان يك معضل بزرگ زمينه ساز بسياري از ناهنجاري ها  بوده و شهروندان در راه مبارزه با اين پديده شوم بايستي پليس را همراهي نمايند.

کشف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کشف موتورسیکلت قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد.

 اسماعیل زراعتیان، در تشریح این خبر اظهار داشت : ماموران پاسگاه انتظامی بخش کنارتخته در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق توسط یکی از شهروندان ،بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی محل نگهداری موتورسیکلت قاچاق خبر داد و افزود : ماموران پس از هماهنگی قضائی در اقدامی موتورسیکلت را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه تلاش برای دستگیری متهم در دستور کار قرار دارد گفت:موتورسيكلت مذكور قاچاق و از مبادي غيرقانوني وارد كشور شده ، که ارزش آن برابر نظر کارشناسان  3 ميليارد ريال برآورد شده است.

 زراعتیان در پایان از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

اتوبوس حامل 6میلیارد ریال کالای قاچاق توقیف شد

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

 داود امجدی ، در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای مبارزه با کالای قاچاق هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محوربندر عباس – لارستان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

 وي افزود: در بازرسي از خودرو مذکور تعداد ۱۸۷۷ ثوب انواع پوشاک قاچاق ،۲۰ دستگاه اتوی مو و ۱۰۰ عدد لامپ مهتابی همگی قاچاق وخارجی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان این که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه 6 میلیارد ريال برآورد شده است، تصریح کرد:در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شد.

 امجدی در پایان با تاکید بر این که مبارزه با قاچاق کالا از اولويت های اصلي پليس است، خاطر نشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طريق فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

لو رفتن جاساز ترياك در دانگ فنگ


فرمانده انتظامي استهبان از كشف 14 كيلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع ترياك توسط ماموران انتظامي اين شهرستان خبر داد .

 حسين اكبر پور، بيان كرد: ماموران مواد مخدر شهرستان استهبان روز گذشته پس از هماهنگي با مقام قضايي در ايست و بازرسي مقطي در محورهاي مواصلاتي هنگام کنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه خودرو سواري دانگ فنگ مشكوك و دستور ايست دادند .

وی گفت: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو مقدار 14 كيلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع ترياك را كشف و وسله نقلیه را توقیف كنند .

فرمانده انتظامي شهرستان استهبان بیان کرد: در اين خصوص راننده خودرو دستگير و جهت سير مراحل قانوني روانه دادسرا شد.

کشف 8500لیتر سوخت قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامي لارستان از کشف بیش از 8500 لیتر سوخت قاچاق دراین شهرستان، خبر داد.

 داود امجدی  در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان حین کنترل محور لارستان به هرمزگان وبا اشراف اطلاعاتی به دوستگاه خودرو کامیون و وانت نیسان مشکوک وآنها را برای بررسی بیشتر متوقف می کنند.

وي افزود: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده مقدار8500لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که در زیر بار علوفه دام به طرز ماهرانه ای جاساز گردیده بودکشف وضبط کردند.

 امجدی در ادامه بیان داشت: برابر اعلام نظر کارشناسان شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی، ارزش سوخت های کشف شده 2میلیارد و400صد میلیون ریال برآورد شده است.

وی خاطر نشان کرد: در اين راستا2 نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان در پايان با تاکيد بر برخورد قاطعانه نيروي انتظامي با قاچاق کالا و سرمايه هاي ملي خاطر نشان کرد: پديده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمينه ساز جرايم ديگري در سطح جامعه مي شود و مقابله با آن يکي از اولويت هاي کاري پليس به شمار مي رود.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان