کد خبر: ۱۵۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

قاتل اجساد در شهرستان سروستان شناسايي شد

فرمانده انتظامي سروستان از کشف دو جسد در شهرستان سروستان خبر داد.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، عبدالرسول مجتهدی فرمانده انتظامي سروستان از کشف دو جسد در شهرستان سروستان خبر داد و گفت: در پي پيدا شدن دو جسد متعلق به مادر و دختري جوان در اطراف باغات اين شهرستان، هويت قاتل شناسايي و تلاش براي دستگيري وي با جديت ادامه دارد.

وی اظهار کرد: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر كشف دو جسد متعلق به مادر و دختري جوان در اطراف باغات شهرستان سروستان، بلافاصله ماموران انتظامي به محل حادثه اعزام شدند.

مجتهدی افزود: كارآگاهان پليس آگاهي در بررسي‌هاي اوليه و با تحقيقات فني و تخصصي مطلع شدند كه مادر 55 ساله به همراه دختر21 ساله‌اش توسط دايي دختر با اسلحه گرم به قتل رسيده‌اند و قاتل سريعا متواري شده است.

فرمانده انتظامي سروستان با اشاره به اينكه در تحقيقات تكميلي از خانواده متوفيان مشخص شد كه قتل به دليل اختلاف خانوادگي صورت گرفته است، تصريح كرد: هويت قاتل شناسايي و تلاش براي دستگيري وي با جديت ادامه دارد.

مجتهدي با اشاره به اينكه در فضاي مجازي اخبار ضد و نقيضي مبني بر اينكه اجساد پيدا شده در سروستان متعلق به وقوع قتل جديد در شهرستان‌هاي فسا و داراب مي‌باشد، ضمن تكذيب اين خبر، گفت: اجساد متوفيان براي سير مراحل قضائي تحويل پزشك قانوني اين شهرستان شده است.

 انتهای پیام/س


برچسب ها: کشف جسد ، سروستان ، حوادث
نظرات بینندگان