کد خبر: ۱۵۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۴ - ۱۵ آذر ۱۴۰۰
بسته ویژه حوادث شیرازه:

از تلف شدن ۱۰۰ راس گوسفند بر اثر مسموميت با آب شرب در ارسنجان تا کشف بيش از ۱۱ هزارعدد قرص روانگردان درکازرون

مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث «شیرازه» مشاهده کنید.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، ، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث «شیرازه» مشاهده کنید.

پلمب مرکزهای  ليزر غيرمجاز در "کوار

فرمانده انتظامي "کوار" از پلمب 5 واحد صنفی غیرمجاز لیزر مو و زیبایی و کشف  5  دستگاه ليزر و سرد کننده پوست به ارزش 12 ميليارد و 500  میلیون ريال خبر داد.

  "سیدرحمان هاشمی" ، در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي دريافت خبري پيرامون فعاليت افرادي غير متخصص در زمينه ليزر و زيبايي در سطح شهرستان کوار، مأموران پلیس امنیت عمومی بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي به محل‌هاي از قبل شناسايي شده اعزام و موفق شدند هر 5 واحد صنفي متخلف را پلمب و 5 دستگاه ليزر و سرد کننده پوست را نيز كشف كنند.

فرمانده انتظامي "کوار" با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش کالاهاي مکشوفه را 12 ميليارد و 500 میلیون ريال برآورد کرده‌ا‌ند، افزود: در اين رابطه 5 نفر براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

تلف شدن 100 راس گوسفند بر اثر مسموميت با آب شرب در "ارسنجان" 

فرمانده انتظامی "ارسنجان" از تلف شدن 100 راس گوسفند به علت مسمومیت با آب شرب خبر داد.

 "محمدعلی فرهادی" ، در تشریح این خبر بيان كرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اتلاف گله گوسفند در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی، بلافاصله ماموران براي بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی انجام شده مشخص شد 100 راس گوسفند بر اثر استفاده از آب شرب آغشته به کود شیمایی تلف شده‌اند.

 "فرهادی" خاطر نشان كرد: ارزش احشام تلف شده برابر نظر كارشناسان 3 میلیارد ریال برآورد شده است.

توقیف وسایط نقلیه متخلف در"لارستان"

جانشین انتظامی "لارستان" از توقیف 30 دستگاه وسایط نقلیه فاقد پلاک، پلاک مخدوش و متخلف در این شهرستان خبر داد. 

 "ناصر حیدری" ، اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و همچنين برخورد با خودروهای شوتی و فاقد پلاک طي 48 ساعت گذشته ماموران انتظامي طرح موصوف را در سطح شهرستان اجرا كردند. 

وی افزود: در اجراي اين طرح‌ها 30 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ هدایت که این موضوع موجب ایجاد رضایت شهروندان شد.

جانشین انتظامی لارستان با بیان ضرورت تمکین به قانون از طرف کلیه دارندگان وسايط نقليه، تاکید کرد: با هرگونه تردد وسائط نقلیه فاقد پلاک و یا پلاک مخدوش برخورد قانوني مي‌شود.

كشف 15 فقره جرايم سايبري توسط پليس"آباده" 

فرمانده انتظامي "آباده" از کشف 15 فقره جرايم سایبری طی دو هفته گذشته در اين شهرستان خبر داد. 

 "سيدابوالفضل مسعودي"  در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي وصول تعدادی پرونده و همچنين گزارشات مردمی به پلیس فتا مبنی بر وقوع كلاهبرداري، سرقت، هتك حيثيت و برداشت غيرمجاز در حوزه فضای مجازی مراتب در دستور کار كارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

وي تصریح کرد: كارشناسان پلیس فتا پس از بررسی‌های همه جانبه و با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و علمی موفق شدند طی دو هفته گذشته 4 نفر از مجرمان فضاي مجازي را شناسايی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بيان اينكه كارشناسان پس از هماهنگی‌ با مقام قضائی موفق شدند هر 4 نفر را دستگير كنند، تصریح کرد: متهمان در بازجويي اوليه به 15 فقره كلاهبرداري به مبلغ 900 ميليون ريال اقرار كردند.

 "مسعودي" با بيان اينكه متهمان براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: هشدارهای انتظامی در حوزه فضای مجازی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده و یا برخورد با هرگونه جرمی در این زمینه مراتب را در اسرع وقت به پليس110 اعلام كنند.

کشف بيش از 11 هزارعدد قرص روانگردان درکازرون

فرمانده انتظامي شهرستان از كشف 11 هزار و 766 عدد قرص روانگردان در اين شهرستان خبر داد و گفت: در اين رابطه 2 متهم دستگير شده است. 

 "اسماعیل زراعتیان" ، اظهار داشت: مأموران "کلانتری 11 محمدیه" شهرستان هنگام گشت زني  در سطح حوزه استحفاظي به یک دستگاه سواری پراید مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران  بالافاصله خودرو را متوقف و در بازرسی از آن موفق شدند تعداد 11 هزار و 766 عدد قرص روانگردان  کشف کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان  کازرون گفت در اين راستا 2 نفر متهم دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.

 "زراعتیان" با بيان اينكه پليس به صورت شبانه‌روزي تمام تلاش خود را براي برقراري نظم و امنيت جامعه انجام مي‌دهد خاطرنشان كرد: مركز فوريت‌هاي پليسي 110 آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسايي و برخورد با مجرمان است.

دستگيري سارقان موتورسيكلت در جهرم 

فرمانده انتظامي جهرم از دستگيري 2 سارق و كشف 5 دستگاه موتورسيكلت سرقتي در اين شهرستان خبر داد. 

 "خسرو رزمجويي" ، بيان كرد: در پي چندين فقره سرقت موتورسيكلت درجهرم  ماموران كلانتري 11جمهوري اين شهرستان، موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود : ماموران با كارهاي اطلاعاتي 2 سارق را شناسايي و با هماهنگي مرجع قضايي متهمين را در مخفيگاه شان  دستگير كردند.

رئيس پليس شهرستان جهرم با بيان متهمین در بازجویی اولیه به سرقت 3 دستگاه موتورسيكلت و 5فقره سرقت درون خودرو اعتراف کردند،خاطر نشان كرد: در بررسی از مخفیگاه سارقین 2 دستگاه موتورسيكلت كشف گردید.

 رزمجويي در پايان از عموم شهروندان خواست؛هشدارهاي پليس را جدي بگيرندو هنگام پارک خودرو و موتورسیکلت ضمن قفل کردن آن، وسیله نقلیه خود را در شعاع دید خود و افراد مطمئن قرار دهند.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در قیروکارزین 

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 12 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

 "قربانعلی روستا"، در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با خرده فروشان مواد مخدر، برخورد با سارقان و برهم زنندگان امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دریک هفته اخیردر این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین با بیان اینکه در اجرای این طرح 11نفر از خرده فروشان مواد مخدر،12نفر سارق و مجرمان سابقه دستگیر شدند، افزود: کشف 12 فقره سرقت، یک خودروسرقتی، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر شامل دو کیلو تریاک، تعدادی قرص غیرمجاز، یک دستگاه ماینر و مقادیری کود شمیایی و سموم قاچاق از دیگر نتایج این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین  در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


 انتهای پیام/س



نظرات بینندگان