کد خبر: ۱۵۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۶ - ۰۹ دی ۱۴۰۰
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اقلید عنوان کرد:

تأکید بر تأثیر هنر و رویکرد هنرمندان در تبیین و معرفی مکتب شهید سلیمانی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اقلید با تأکید بر تأثیر هنر در تبیین مکتب شهید سلیمانی، از رویکرد هنرمندان این شهرستان در راستای تحقق این هدف سخن گفت.

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه، فاطمه سادات رسولی در گفت و گو با خبرنگار شیرازه از اقلید، از جایگاه و اهمیت هنر و تأثیر آن در عرصه های مختلف و زمان های متفاوت طول تاریخ سخن گفت و اظهار داشت: زبان هنر یکی از مؤثرترین راه ها در راستای تبیین و نهادینه کردن ارزش ها است.

وی با گرامیداشت یاد شهدا، فرارسیدن سالروز شهادت سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را ارج نهاد و با اشاره به رشادت، دلیری، همت، صداقت، ایثار، فداکاری، مهربانی، ولایت مداری، درایت و صلابت این شهید بزرگوار، عنوان کرد: بزرگ ترین هنر شهید سلیمانی این بود که در اوج تعهد و پایبندی به ولایت و ارزش ها و آرمان های اسلام، انقلاب و نظام، نگاهی فراگیر داشته و همه را مجذوب خود و مکتبش کرد.

رسولی مکتب شهید سلیمانی را کامل و بی نقص خواند و از رویکرد، تلاش و تعهد هنرمندان در راستای اهداف این مکتب و ادامه راه حاج قاسم سخن گفت و تصریح کرد: هنرمندان شهرستان اقلید همواره می کوشند با اجرای برنامه های متعدد هنری به ویژه در ایام سالگرد این شهید، گامی برای تبیین و معرفی هرچه بیشتر مکتب شهید سلیمانی بردارند.


تأکید بر تأثیر هنر و رویکرد هنرمندان در تبیین و معرفی مکتب شهید سلیمانی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقلید با بیان اینکه شهادت هنر مردان خداست، از ویژه برنامه های فرهنگی هنری برنامه ریزی شده در ایام سالروز شهادت سردار سلیمانی در این شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری ویژه برنامه شعرخوانی شاعران شهرستان در وصف سردار دل ها و اجرای پرفورمنس از شاخص ترین این برنامه هاست.

رسولی در پایان سخنان خود تأکید کرد: هنرمندان شهرستان اقلید علاوه بر تلاش برای شناختن هرچه بهتر مکتب شهید سلیمانی و ادامه راهش، می کوشند تا با زبان هنر این مکتب والا و ارزشمند را به جامعه معرفی کنند.

انتهای پیام/      
نویسنده :
مرضیه یحیی پور
نظرات بینندگان