کد خبر: ۱۵۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۱۴ دی ۱۴۰۰

تربیت نسل فاطمی در عزاداری ها فراموش نشود

محمدیان گفت: ذکر بر تربیت نسل فاطمی و لزوم رعایت اخلاق‌مداری و کمک به افراد نیازمند در این شرایط خاص اقتصادی کشور توسط سخنرانان و مسئولان هیئت‌های مذهبی در ایام توصیه می‌شود.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، رضا محمدیان، رئیس شورای هیئات مذهبی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دل‌ها گفت: یکی از نکات مهم در برگزاری مجالس سوگواری اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توجه به مبانی تربیتی است.

وی با بیان اینکه در ایام فاطمیه مراسم سوگواری با شکوه هرچه تمام‌تر به همت هیئات مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمام نقاط استان برگزار می‌شود، بر ضرورت توجه به تربیت نسل فاطمی و رعایت اخلاق‌مداری در این مجالس تأکید کرد.

محمدیان تصریح کرد: تذکر بر تربیت نسل فاطمی و لزوم رعایت اخلاق‌مداری و کمک به افراد نیازمند در این شرایط خاص اقتصادی کشور توسط سخنرانان و مسئولان هیئت‌های مذهبی در ایام توصیه می‌شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس اظهار کرد: هیئات مذهبی می‌توانند در صورت امکان برنامه‌ریزی حرکت دسته‌جات عزاداری در شب و روز شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) به سمت حرم امامزادگان مکرم با تجمع هیئت‌ها و همکاری آنان در شهرستان‌ها داشته باشند.

وی در خصوص مراسم سوگواری در شیراز نیز گفت: در شهر شیراز مسیرها و ساعت حرکت دسته‌جات و هیئات به سمت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) اطلاع‌رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/م
نظرات بینندگان