کد خبر: ۱۵۲۴۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
استاندار فارس در جلسه فوق‌العاده ستاد کرونا:

چهار شهرستان فارس به رنگ نارنجی و ۲۰ شهرستان به رنگ زرد در آمده‌اند

ایمانیه با اعلام اینکه همه قوانین رنگ بندی ها بر اساس مصوبه ستاد کرونا با قاطعیت در فارس اجرایی می‌شود، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی تا جلسه فوق العاده بعدی که فردا برگزار می‌شود فرصت دارند پیشنهادات خود برای برداشتن قدم هایی فراتر از پروتکل های هر رنگ بندی اعلام کنند.
به گزارش سرویس سلامت شیرازه، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس امروز 10 بهمن در جلسه فوق‌العاده ستاد کرونا با ابراز نگرانی از شیوع سویه جدید کرونا، عنوان کرد: سویه اومیکرون با سرعت بسیار زیادی در حال انتشار است و اکنون نیز ۴ شهرستان استان به رنگ نارنجی و ۲۰ شهرستان به رنگ زرد در آمده است.

به اعتقاد رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا باید پیش از بحرانی شدن شرایط اقدامات پیشگیرانه با جدیت انجام شود.

وی با اعلام اینکه همه قوانین رنگ بندی ها بر اساس مصوبه ستاد کرونا با قاطعیت در فارس اجرایی می‌شود، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی تا جلسه فوق العاده بعدی که فردا برگزار می‌شود فرصت دارند پیشنهادات خود برای برداشتن قدم هایی فراتر از پروتکل های هر رنگ بندی اعلام کنند.

ایمانیه تاکید کرد: قوانین، دستورالعمل ها و پروتکل‌ها با محوریت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همکاری نیروی انتظامی، بسیج و سایر سازمان ها و دستگاه‌ها اجرایی خواهد شد.

 انتهای پیام/س


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
اسکندر قنبری
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
0
باسلام
اقای دکتر ایمانیه عزیز من امروز یکشنبه دهم بهمن ماه برای درمان به درمانگاه خیام رفتم متاسفانه اعلام کردند که پزشک خانواده برای یک هفته اعتصاب کرده‌اند ویزیت بیمه 32هزار آزاد 43هزار تومان دکتر اورژانس که بنده خدا فکر کنم هنوز مدرکش هم نگرفته بود سرش خیلی شلوغ بود، در ضمن اکثر مریضیها به احتمال زیاد اومیکرم داشتند و بیشتر خانواده گیر بودند وبیشتر آنها به خاطر اوضاع بد اقتصادی به داروخانه همان درمانگاه رفته وداروی سرما خوردگی می گرفتند و می رفتند جنابعالی که پزشک هستی خوب می فهمید که داروی سرما خوردگی برای کرونا نه تنها خوب نیست بلکه ضرر هم دارد تو رو بخدا سوگند یه فکر اساسی به حال پزشک خانواده بفرمایید
خدا را شکر که زمان جنگ از این دکترا نداشتیم