کد خبر: ۱۶۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
نایب‌رئیس مجمع خیرین تأمین سلامت لامرد خبر داد:

اهدا دو دستگاه تخت بیمارستانی به بیمارستان بعثت اشکنان

از اهدای دو دستگاه تخت بیمارستانی از سوی نیک‌اندیشان عرصه سلامت به بیمارستان بعثت اشکنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه سلامت پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، عباس صحراگرد نایب‌رئیس مجمع خیرین تأمین سلامت شهرستان لامرد گفت: به همت خیرین اشکنانی دو دستگاه تخت بیمارستانی به ارزش ۲ میلیارد و ۸۸۸ میلیون تومان خریداری و به بیمارستان بعثت اشکنان اهدا شده است.


وی مشارکت‌های مردمی خیرین شهرستان در حوزه سلامت را به‌عنوان یک شاخص توسعه‌یافتگی عنوان کرد و از اقدامات نیکوکارانه مردم این شهرستان و حمایت‌های مادی و معنوی نیک‌اندیشان حوزه سلامت شهرستان نیز قدردانی کرد.


نایب‌رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان لامرد با تقدیر از خیرین برای تحقق این کار نیک و ارزشمند، به نقش مهم خیرین در ایجاد و فراهم‌کردن بستر مناسب خدمات درمانی به مردم شهرستان اشاره کرد و از نیک‌اندیشان شهرستان خواست تا باتوجه‌به نیاز حوزه سلامت شهرستان به توسعه مراکز بهداشتی درمانی و تجهیزات بیمارستانی، توجه ویژه‌ای به حوزه سلامت شهرستان داشته و یاری‌رسان مجموعه سلامت برای افزایش خدمات سلامت‌محور باشند.


صحراگرد همچنین از تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی «علیرضا دشت‌پیما» سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان و«فاطمه امینی» رئیس بیمارستان بعثت اشکنان برای تجهیز، تکمیل و توسعه خدمات درمانی در این شهرستان تقدیر کرد.

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان