کد خبر: ۱۶۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
در قالب اردوی جهادی صورت گرفت؛

خدمات رایگان پزشکی به ساکنان روستای کودیان

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت:بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در اردوی جهادی به ۸۵۰ نفر از ساکنان روستای کودیان شهرستان شیراز خدمات رایگان پزشکی ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه سلامت پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در قالب اردوی جهادی سلیمان خدمت با حضور در روستای کودیان از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز به ارائه خدمات سلامت به ساکنان این منطقه پرداختند.


 سید ابوالفضل هاشمی مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در این برنامه با حضور پزشکان متخصص داخلی، اطفال، زنان، دندانپزشک، چشم‌پزشک، عمومی، تغذیه، روان‌شناسی و مشاوره، داروخانه و تزریقات، به ۸۵۰ نفر از مراجعان معاینه و مشاوره شدند و ۲۸۳ نفر دارو دریافت کردند.

 

خدمات رایگان پزشکی به ساکنان روستای کودیان

 

وی افزود: همچنین در این برنامه پزشکان شرکت‌کننده در این اردوی جهادی با حضور در منازل بیماران بستری و ناتوان، به آنان خدمات سلامت ارائه کردند.


این مقام مسئول اظهار کرد: این اردوی جهادی به یاد سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی به همت کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با همکاری کانون‌های بسیج بیمارستان حافظ و درمانگاه پوستچی برگزار شد.

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان