کد خبر: ۱۵۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
قائم مقام ستاد بزرگداشت دهه‌ فجر فارس خبرداد:

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در تمامی شهر های استان فارس با خودرو + مسیر

حجت الاسلام و المسلمین ملک مکان با تشریح شرایط برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا طی دو سال اخیر در تمامی جهان به ویژه کشور ایران، شکل برپایی مراسم ها و مناسبت ها تغییر یافت اما تعطیل نخواهد شد لذا طبق تصمیم های گرفته شده به صورت یکپارچه در تمامی شهرستان های استان فارس مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین حسین ملک مکان قائم مقام ستاد بزرگداشت دهه‌ فجر فارس امروز نوزدهم بهمن ماه با حضور در جمع اصحاب رسانه در خصوص راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا طی دو سال اخیر در تمامی جهان به ویژه کشور ایران، شکل برپایی مراسم ها و مناسبت ها تغییر یافت اما تعطیل نخواهد شد لذا طبق تصمیم های گرفته شده به صورت یکپارچه در  تمامی شهرستان های استان فارس مراسم راهپیمایی یوم الله  ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مراسم ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۲ بهمن ماه به صورت خودرویی از میدان الله (گلسرخ) شیراز شروع و خودروها و موتور ها پس از پیمودن مسیر بلوار مدرس، خیابان زند، میدان ستاد و میدان نمازی متوقف شده و در نهایت به سمت محل تجمع هدایت می شوند.

وی محل تجمع راهپیمایی را اعلام کرد و افزود: محل تجمع شرکت‌کنندگان در مراسم ۲۲ بهمن امسال حرم حضرت شاهچراغ (ع) خواهد بود و حاجی بابایی نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم سخنران این مراسم است. پایان بخش راهپیمایی، اعلام قطع نامه و سخنرانی در مصلی نماز جمعه خواهد بود. در صورتی عدم وجود مشکلات جوی، مراسم در فضای باز حرم مطهر برگزار می شود.

قائم مقام ستاد بزرگداشت دهه‌ فجر فارس با تاکید براینکه استفاده از خدمات مترو و اتوبوسرانی در ساعات برگزاری مراسم رایگان است. برای حضور و شرکت شهروندان شمال غرب شیراز، یک بخشی از حرکت موتوری از فلکه احسان به سمت نقطه تجمع خواهد بود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر رخ داد بی نظمی در مراسمات این شکلی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شد، خودرو ها با شیوه های صحیح هدایت می شوند و خیابان اطراف حرم مطهر و نماز جمعه مثل هفته های گذشته پارکینگ های اطراف پیش بینی شده است.

بنابه گفته قائم مقام ستاد بزرگداشت دهه‌ فجر فارس، مطالب رادیو استان فارس در زمان راهپیمایی به سرود ها و شعار های انقلابی اختصاص خواهد یافت و خانواده های حاضر در خودرو ها می توانند از این مطالب استفاده کنند؛ دوازده خودرو با سیستم صوتی برای پوشش صوت مراسم در بین خودرو های حاضر در راه پیمایی خواهند بود .

ملک مکان ادامه داد: گروه های سرود در فلکه امام حسین(ع) و طول مسیر نیز اجرای زنده سرود را خواهند داشت و صدا و سیمای مرکز مراسم را تحت پوشش خواهد داد.

قائم مقام ستاد دهه فجر فارس، خاطرنشان کرد: به پاس بزرگداشت شهید علی اکبر رنجبر، تصاویر این شهید در دستان مردم خواهد بود.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: روز 22 بهمن نمایش بهمن و یکپارچگی ملت ایران و اعلام پایبندی به آرمان های انقلاب و حضرت امام خمینی(ع) است.

این مقام مسئول تصریح کرد: نورافشانی در 43  نقطه شهر شیراز به مناسبت چهل و سومین طلیعه انقلاب اسلامی توسط شهرداری شیراز و نیروهای نظامی و انتظامی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ح







نظرات بینندگان