کد خبر: ۱۵۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۶ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
استاندار فارس خطاب به دشمنان:

به تلاش خود ادامه دهید ولی مطمئن باشید که هرگز به نتیجه نخواهید رسید

استاندار فارس خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی گفت: سعی دشمنان همچنان ادامه خواهد داشت و وظیفه خود می دانند که تلاش خودشان را در دشمنی با ما ادامه دهند، بنابراین به آنها می‌گویم به تلاش خود ادامه دهید ولی مطمئن باشید که هرگز به نتیجه نخواهید رسید.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، امروز ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ عده بی شماری از مردم شهر شیراز همانند دیگر نقاط کشور به صورت خودرویی و موتوری در راهپیمایی امسال شرکت کرده و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و با جوش و خروش خود به دنیا ثابت کردند که ایران و ایرانی همواره و در همه عرصه ها با اقتدار حضور پیدا می کند.

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در حاشیه این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار شیرازه اشاره‌ای به مفهوم کلی اقتدار کرد و گفت: به طور خلاصه اقتدار یعنی میزان نفوذ در قلوب مردم چون انقلاب ما از متن مردم  و از عمق جان مردم برخاسته و کودتایی نبوده که بر کشور تحمیل شده باشد. پس اکنون اگر شاهد جشن ۴۴ سالگی پیروزی آن هستیم مردم خودشان خواستند.

 وی با اشاره به اینکه امروز هم خودشان خواسته اند که در این جشن شرکت کنند، اظهار کرد: بنابراین این اقتدار تا زمانی که مردم بخواهند حفظ خواهد شد و این مسئولیت بر عهده ما مسئولین است که نفوذ و اقتدار را با مردم داری و حفظ کرامت مردم پاس بداریم.

استاندار فارس در انتها خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی گفت: سعی دشمنان همچنان ادامه خواهد داشت و وظیفه خود می دانند که تلاش خودشان را در دشمنی با ما ادامه دهند، بنابراین به آنها می‌گویم به تلاش خود ادامه دهید ولی مطمئن باشید که هرگز به نتیجه نخواهید رسید.


علی رغم تبلیغات گسترده‌ ی دشمن و بحث شیوع بیماری کرونا استقبال بسیار پرشوری از مردم دیده شد


علیرضا اسکندری عضو شورای شهر شیراز نیز در گفتگو با این رسانه ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم شهر شیراز در راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن عنوان کرد: اینکه ما بتوانیم بر روی پای خود بایستیم و وابسته به هیچ کشور بیگانه ای نباشیم این نشان دهنده اقتدار یک ملت است.

 وی با اشاره به اینکه همه این ها از جمله خود انقلاب اسلامی نشأت  گرفته از قیام امام حسین است، اظهار کرد: از ۱۴۰۰ سال پیش تا کنون برهمین مکتب بوده که نتیجه آن رشادت های ۸ سال دفاع مقدس، رشادتهای مدافعین حرم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که برگرفته از مکتب عاشورایی است.
به تلاش خود ادامه دهید ولی مطمئن باشید که هرگز به نتیجه نخواهید رسید
 اسکندری با بیان اینکه به خاطر همه اینها است که  این انقلاب در ادامه خط اسلام قرار دارد، گفت: انشاالله تا قیام حضرت مهدی علیه السلام ادامه پیدا خواهد کرد و به  قیام مهدی موعود منتهی شود .

وی در خصوص حضور پرشور مردم عنوان کرد: علی رغم تبلیغات گسترده‌ای که دشمن داشت و همچنین بحث شیوع بیماری کرونا استقبال بسیار بسیار پرشوری از مردم دیده شد و راهپیمایی خودرویی بسیار باشکوه برگزار شد که این همان نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان