کد خبر: ۱۵۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

با نقش آفرینی فرهنگیان جوان در گام دوم، سندتحول بنیادین اجرا خواهد شد

عسکری در دوره ی تخصصی تربیت مدیر در تراز گام دوم انقلاب اسلامی که در شیراز برگزار شد، گفت:با نقش آفرینی فرهنگیان جوان در گام دوم، سندتحول بنیادین اجرا خواهد شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمدخلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش فارس در ارتباط زنده با دوره تخصصی فرهنگیان جوان در شیراز گفت: با افتخار اعلام می کنیم که دوره تخصصی تربیت مدیر در تراز گام دوم انقلاب اسلامی برای اولین بار در کشور با حضور بیش از ۹۰ فرهنگی جوان در استان فارس برگزار شد.

وی با اشاره به اسناد بالادستی بیان کرد: توجه ویژه به سند تحول بنیادین، نقشه مهندسی فرهنگی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می تواند زمینه ی پیشرفت آموزش و پرورش را فراهم آورد که لازمه ی آن استفاده از تمامی ظرفیت های فرهنگیان در استان فارس است .

عسکری تصریح کرد: با نقش آفرینی فرهنگیان جوان در گام دوم، سندتحول بنیادین اجرا خواهد شد.

کریمی مشاور مدیر کل آموزش و پرورش در امور جوانان نیز گفت: حضور پرشور فرهنگیان جوان در دوره های شایسته ساز و تربیت مدیر در تراز گام دوم انقلاب اسلامی نشان دهنده این مسئله است که فرهنگیان جوان پیام بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی را به صورت صحیح دریافت کرده اند و آماده ی نقش آفرینی موثر در آموزش و پرورش هستند. ‌

مسئول شورای راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی افزود: دوره ی تخصصی تربیت مدیر در تراز گام دوم انقلاب اسلامی با آموزش سرفصل هایی از قبیل روش های نوین تدریس، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقشه مهندسی فرهنگی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ادبیات تحول بنیادین، عدالت آموزشی، حسابداری و امور مالی، مدیریت و برنامه ریزی و تربیت رسانه ای ویژه فرهنگیان جوان به صورت حضوری گامی موثر در راستای آموزش امور اداری به فرهنگیان جوان بود.

کریمی افزود: قرار است این آموزش ها در برهه های زمانی مشخص با محوریت شورای راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی اداره کل آموزش و پرورش در قالب قرارگاه آموزشی تخصصی شهید رجایی ادامه یابد.

 انتهای پیام/س

نظرات بینندگان